مسمومیت مشکوک آبراموویچ پس از مذاکرات صلح!

این سخنگو افزود که به دلیل حساسیت موضوع، رومن آبراموویچ هنوز درباره رویدادهای اخیر بین دو کشور و میانجیگری آن اظهار نظر نکرده است.

آبراموویچ و دو مذاکره کننده اوکراینی پس از ملاقات در پایتخت اوکراین علائمی از جمله قرمزی چشم، اشک و درد مداوم و پوسته شدن پوست صورت و دست خود را تجربه کردند. آبراموویچ دائماً بین مسکو، کیف و سایر مکان‌های تجاری در حال حرکت بود.


سرویس خبر شماره: 1817092 |
08 فروردين 1401 ساعت 20:40 |
9,954 امتیاز خبر|

0نظرات

خطر جان مالک چلسی

او پس از شرکت رومن آبراموویچ در مذاکرات صلح روسیه و اوکراین مظنون به مسمومیت بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماه گذشته اعلام شد رومن آبراموویچ، میلیاردر روسی و مالک باشگاه فوتبال چلسی، به عنوان میانجی برای ایجاد صلح بین اوکراین و روسیه فعالیت می کند.
سخنگوی رومن آبراموویچ با تایید این خبر گفت که طرف اوکراینی از او خواسته است تا از ارتباطات خود در مسکو برای دستیابی به یک راه حل مسالمت آمیز استفاده کند.

الکساندر رادنیانسکی، تهیه کننده اوکراینی روسی الاصل نیز این مذاکرات را تایید کرد. این میلیاردر روسی که گفته می شود روابط نزدیکی با ولادیمیر پوتین دارد، در هفته های اخیر به ویژه در بریتانیا مورد انتقاد قرار گرفته است. او به طور غیرمنتظره ای مدیریت امور چلسی را به متولیان خیریه این باشگاه سپرد، سپس توسط دولت انگلیس تحریم شد تا نه سود حاصل از فروش باشگاه چلسی را دریافت کند و نه حق اداره باشگاه را نیز داشته باشد. دیر

هنوز مشخص نیست که حمله ادعایی ناشی از یک عامل بیولوژیکی یا شیمیایی یا نوعی حمله تشعشعات الکترومغناطیسی بوده است. رئیس جمهور زلینسکی، که در هفته های اخیر با آبراموویچ ملاقات کرد، ظاهراً تحت تأثیر قرار نگرفت. به گزارش وال استریت ژورنال، همه آنها بهبود یافته اند و جانشان در خطر نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ادعاهایی وجود دارد مبنی بر اینکه افراط گرایان در مسکو می خواستند مذاکرات صلح را برای پایان دادن به جنگ مختل کنند.

وال استریت ژورنال امروز در یک بیانیه مطبوعاتی ویژه گزارش داد که آبراموویچ و دو عضو بلندپایه اوکراینی در پی مذاکرات صلح ماه گذشته مسموم شدند.