مطهری: من این کراوات را برای نساجی یک شکست می دانم


سرویس خبر شماره: 1840325
03 سپتامبر 1401 در 23:32
8.6 هزار |

12نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی با ملوان در ابتدا گفت: بازی بسیار زیبا، تاکتیکی و خوبی بود. علیرغم اینکه شکست هفته گذشته مقابل سپاهان را شکست نمی دانستم، امشب این تساوی برایم تلخ بود و برایم یک شکست بود. چون هواداران نساجی از همان دقیقه اول تشویق کردند و انتظار داشتم بازی راحت تر از این باشد. شروع طوفانی داشتیم، در طول این دو ماه سعی کردم بچه ها بخواهند برنده شوند و فکر کنند باید به بالای جدول برسند، اما تغییر نظر آنها چیزی است که زمان می برد. در سال های اخیر نساجی سعی کرده سقوط نکند اما باید این ذهنیت را تغییر دهیم. از تک تک هوادارانمان تشکر می کنم که این همه از ما حمایت کردند. قرعه امشب را یک شکست می دانم و امیدوارم بتوانیم به نتیجه برسیم.

مطهری در خصوص چمن وطنی گفت: انتظارم از کیفیت چمن بیشتر بود با وجود اینکه زحمت کشیدند. باز هم گله ندارم اما امیدوارم در تعطیلاتی که ایجاد می شود این سرزمین هم مثل مردم خوب استان مازندران و قائم شهر باشد. کیفیت چمن دلیلی بر برابری ما نیست. زمین برای کارهای تاکتیکی ما خوب بود. در لیگ ما به خصوص امسال بازی آسانی نداریم. همه بازی ها سخت است و همه سخت کار کرده اند و باید آنها را از نظر روحی قوی تر کنیم.

سرمربی نساجی درباره گل هایی که دریافت کردند گفت: روی صحنه گل اول کمی مشکوک بود اما به خودم قول دادم که اصلاً در مورد داور صحبت نکنم اما آن گل روحیه تیم ما را پایین آورد. تبریک به ملوانانی که فوتبال پویا و بسیار خوبی بازی کردند. در جلسات آنالیزمان روی دو گل خورده کار می کردیم اما گل دوم روی ضدحمله زده شد و گل اول زده شد، دروازه ما باز شد. ملوان روی آن حذف ها کار می کند و در بازی استقلال یک گل هم به ثمر رساند. ما این موارد را توضیح داده بودیم اما در دو صحنه ای که کار کردیم واقعا شکست خوردیم. تیم ما روز به روز پیشرفت خواهد کرد، اما باز هم می گویم که این تساوی را یک شکست برای خود و تیمم می دانم.

حمید مطهری مدعی است که علیرغم تحلیلی که از ملوان داشتند، آنها دو گل روی یک زمین به ثمر رساندند.

مطهری: من این کراوات را برای نساجی یک شکست می دانم

او درباره سردرگمی نساجی در زمانی که نیاز به گل تساوی داشت، گفت: به نظر شما احترام می گذارم اما چون بچه ها زود به گل می رسند می توانستیم برای چند دقیقه بهتر باشیم و آن عجله ریتم ما را خراب می کرد. فوتبال تبدیل به پینگ پنگ شده بود و سریع ضدحمله کردند. ما بین دو نیمه با هم صحبت کردیم تا با صبر و حوصله بازی کنیم و توپ ها را در خطوط کناری تحت پنالتی اشتباه بگیریم که روی گل دوم اتفاق افتاد. می توانستیم بهتر عمل کنیم اما حضور این همه تماشاگر عطش بچه ها را برای گلزنی بیشتر کرده بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی