بنزما: گل سوم به پی اس جی بهترین گل فصل قبل بود


بنزما پس از این مراسم در حالی که جایزه درخشان خود را در دست داشت و لبخند می زد، در گفتگو با من استار پلاس گفت: باید از هم تیمی هایم و باشگاهم تشکر کنم چرا که به من اجازه دادند در این سطح بازی کنم و همچنین از آنچلوتی، رئیس باشگاه تشکر می کنم. باشگاه و هوادارانی که همیشه با ما بوده اند.”
وی در پاسخ به این سوال که بهترین گل فصل گذشته او در لیگ قهرمانان اروپا چه بوده است، پاسخ داد: شاید سومین گلی که به پاری سن ژرمن زدم. چون درست بعد از گل دوم بود و بازی مساوی شد. گل سوم قبل از اینکه فرصت کنیم بعد از گل دوم جشن بگیریم، به ثمر رسید.
ستاره فرانسوی به تمجید از آنچلوتی پرداخت و افزود: او یکی از بهترین مربیان جهان است، البته باید به ژوزه مورینیو و زیزو اشاره کنم، با این حال آنچلوتی با ما بود، رفت، به رئال برگشت و قهرمان شد. او ما را به ارمغان آورد. قهرمانی لیگ، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام او در زمین به ما اعتماد به نفس زیادی داد و به لطف او بود که توانستیم قهرمانی را به دست آوریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بنزما امشب در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در استانبول برنده جایزه بهترین بازیکن اروپا شد.
این ستاره فرانسوی در فصل گذشته قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان و لالیگا یکی از مهره های اصلی رئال مادرید بود و توانست در 12 بازی این تیم در اروپا 15 گل به ثمر برساند.
او پس از دریافت این جایزه گفت: «خیلی خوشحالم. این اولین بار است که چنین جایزه ای را دریافت می کنم، اما مهمترین چیز برای من کسب جام قهرمانی با این تیم است. “آقای آنچلوتی بهترین مربی جهان است، او با هر بازیکنی رفتار درستی دارد، به ما اعتماد به نفس می دهد و توضیح می دهد که قبل از هر بازی چه کاری باید انجام دهیم.”


سرویس خبر شماره: 1840329
03 سپتامبر 1401 در 23:35
1.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، سومین گلی را که به PSG در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا زد به عنوان بهترین گل فصل گذشته خود انتخاب کرد.

بنزما: گل سوم به پی اس جی بهترین گل فصل قبل بود