منچستر یونایتد به دنبال افزایش جستجو برای قرارداد جدید اسپانسری چند میلیون پوندی – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

با این حال، آنهایی که در اولدترافورد هستند، پس از بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا، مطمئن هستند که یک قرارداد جدید پر سود خواهند داشت و احتمالاً مبلغ بیشتری را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر من یونایتد درآمد 47 میلیون پوندی در هر فصل از TeamViewer.

گزارش ها اکنون پیشنهاد می کنیم که جستجو برای یافتن حامی جدید ادامه دارد. هر دو یونایتد و تیم ویور به توافقی دست یافتند که به شیاطین سرخ فرصتی داد تا پس از امضای قرارداد جدید، حقوق اسپانسر پیراهن خود را پس بگیرند.

اما قابل درک است که تیم مالی اولدترافورد متقاعد شده است که یافتن یک معامله جدید درآمد سالانه سازمان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

من سیتی “همسایه های پر سر و صدا” پردرآمدترین اسپانسرهای این بخش هستند، همکاری آنها با اتحاد به ارزش 67.5 میلیون پوند در هر فصل – توافقی که از سال 2009 برقرار شده است.

در حالی که جستجو ادامه دارد، تکمیل هر معامله به ناچار تا زمانی که حماسه تصاحب فعلی حل و فصل نشود، چالش برانگیزتر خواهد بود.

https://thepeoplesperson.com/2023/06/02/man-united-to-step-up-search-for-new-multi-million-pound-sponsorship-deal-264833/ منبع:

Teamviewer قرارداد خود را با یونایتد در اوج همه‌گیری کووید-19 منعقد کرد و بنابراین شیاطین سرخ به دلیل چالش‌های اقتصادی ارزش کمتری را پذیرفتند.

شورولت حامی سابق شیاطین سرخ بسیار سودآورتر بود. امضای قرارداد در سال 2012 – تصور می شد ارزش این قرارداد باورنکردنی 64 میلیون پوند در هر فصل باشد!

این باشگاه در سال 2021 وارد یک شراکت پنج ساله با غول های فناوری آلمانی شد مورد توافق دوجانبه برای پایان دادن به قرارداد در پایان سال 2022.

مشارکت آنها با Teamviewer در حال حاضر سومین اسپانسر بالاتر در بین کل باشگاه های لیگ برتر است. لیورپول با تمدید قرارداد سالانه 50 میلیون پوندی خود با استاندارد چارترد تا سال 2026/2027 در رده دوم قرار دارد.

با این حال، تا زمانی که خواستگاری پیدا شود، Teamviewer به عنوان اسپانسر جلوی پیراهن یونایتد باقی خواهد ماند و به نقش خود به عنوان شریک جهانی برای باشگاه ادامه خواهد داد.

منچستریونایتد به دنبال جایگزینی اسپانسر فعلی خود یعنی Teamviewer است.