“من این کار را عمدا انجام می دهم”: اریک تن هاگ نشان می دهد که چگونه به ستاره های منچستریونایتد انگیزه می دهد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

“به طور کلی، به خصوص بعد از بازی های شبانه، من بد می خوابم. بازی باید حل شود. و من از قبل به روز بعد، بازی بعدی فکر می کنم، چگونه آماده می شوید، و چه چیزی را به گروه بازخورد دهید و چه چیزی را نه. من باید لحن درست را تنظیم کنم.»

او گفت: «ما از آن آگاه بودیم. «خودم اطلاع دادم. پس از رفتن سر الکس، فرهنگ در طول سال ها تغییر کرد. یکی از بزرگترین ویژگی های سر الکس داشتن استانداردهای بالا بود. من می خواستم آن را دوباره به کشور بازگردانم تا همه در این سازمان و همچنین بازیکنان فوتبال با بالاترین استانداردها زندگی کنند.

عزم او برای اینکه تیمش بهترین عملکرد را داشته باشد، در رویکرد مدیریتی مبتنی بر جزئیات، حتی اگر با کمی بی خوابی همراه باشد، واضح است.

من مرتب با سر الکس صحبت می کنم. او نظر خود را می گوید و من خوشحالم که این نظر را دارم. با تمام تجربیات و هوشش، صحبت کردن با او واقعاً ارزشمند است. از سر الکس، من چیزهای زیادی یاد می‌گیرم، زیرا او چنین افسانه‌ای است. این به من الهام می دهد که چگونه مدیریت کنم.»

“من فکر می کنم که من همیشه در کنترل هستم. یکی از مدیران ارتباطی من یک بار به من گفت، “همه در ورزشگاه می توانند در منطقه قرمز باشند، اما هرگز مدیر.” ”

وقتی به نظر می‌رسد که احساساتم بالا می‌رود، عمدا این کار را انجام می‌دهم تا بر آنچه در زمین است تأثیر بگذارم.»

تمایل تن هاگ برای استفاده از سر الکس فرگوسن به عنوان منبع در حالی که اقتدار و سبک منحصر به فرد خود را حفظ می کند، تغییر سرعت بخشی از برخی از مدیران قبلی یونایتد است. اما تن هاگ مانند فرگوسن به سادگی نمی تواند شکست را تحمل کند.

“اگر می خواهید آن برنده باشید، باید مدت طولانی در شکم خود احساس ضرر کنید. شما نمی توانید ببازید. اگر ببازی، همه چیز را زیر سوال می بری و من از خودم شروع می کنم و در آینه نگاه می کنم.»

در مصاحبه با تلگرافسرمربی شیاطین سرخ فاش کرد که اولین وظیفه او در پست اولدترافورد این بود که استانداردها را به حالت اول برگرداند، زیرا به خوبی از نبود هماهنگی تیمی و فرهنگ باشگاهی آگاه بود.

برای سرمربی هلندی، همه چیز در مورد حفظ کنترل احساسات خود و استفاده از آنها برای فشار دادن دکمه های مناسب با بازیکنانش در زمین است.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/05/30/i-do-it-on-purpose-erik-ten-hag-reveals-how-he-motivates-man-united-stars-264719/ منبع:

واضح است که اریک تن هاگ کاملاً می‌داند که برنده شدن در یک مسابقه فوتبال اغلب به جز حاشیه‌های جزئی منجر نمی‌شود. رویکرد فوق‌العاده دقیق او باعث شده است که منچستریونایتد درصدهای اضافی مورد نیاز برای کسب نتیجه را در این فصل به دست آورد.

منچستریونایتد در اولین دوره سرمربیگری اریک تن هاگ از یک کمپین خوب لذت برده است و قبل از فینال جام حذفی شنبه، این مرد هلندی سبک مدیریت خود را باز کرده است.

در حالی که آماده‌سازی بخش بزرگی از تنظیم این لحن است، رفتار معمولاً آرام تن هاگ نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و رئیس سابق آژاکس به توصیه‌هایی اشاره می‌کند که سعی می‌کند در خط تماس با آنها زندگی کند.