رقم قرارداد جدید استقلال با اسپانسر مشخص شد

استقلالی ها که در سال 1400 و در زمان مدیریت آجورلو با این اپراتور موبایل قرارداد 100 میلیارد تومانی بسته بودند، برای دومین سال با جدایی آجورلو مخالفت کردند.

هفته گذشته بود که با وساطت حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، حجت کریمی مدیرعامل موقت استقلال با سران شرکت اول جلسه ای داشت و در این دیدار تفاهم نامه همکاری امضا شد. قرار شد قبل از دربی مبلغی به حساب باشگاه واریز شود.

آجورلو قبل از برکناری از مدیریت استقلال قصد داشت مبلغ قرارداد سال دوم را به 160 میلیارد برساند اما سران صاحب نظر روی 120 میلیارد تومان بودند و در نهایت با جدایی آجورلو همه چیز در هوا از این رو گفته شد استقلالی ها مبلغ اول 160 میلیارد طلبکار هستند که بعدا مشخص شد با این شرکت قراردادی ندارند.


سرویس خبر شماره: 1940858
9 ژوئن 1402 ساعت 11:06 |
10.1 هزار |

1نقطه نظر

60 میلیارد به جای 160 میلیارد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد باشگاه استقلال و اولین شرکت همکار برای پذیرش اسپانسر این تیم فوتبال در آبان ماه سال گذشته به پایان رسید اما به گفته علی فتح الله زاده نام این شرکت همچنان روی پیراهن استقلال بود.

حالا مسئولان استقلال در تلاش هستند تا این مبلغ را از تیم اول دریافت کنند و بتوانند بخشی از مطالبات اعضای تیم خود را در آستانه بازی فردا (چهارشنبه) پرداخت کنند. باید دید آیا این امکان پذیر خواهد بود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از گذشت چند روز که این پول واریز نشد و باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد که برخی از اعضای هیئت مدیره معبر اول به این پرداخت اعتراض دارند، مشخص شد ارزش قرارداد جدید آبی ها با معبر اول که هفته گذشته منعقد شده است 60 است. میلیارد تومان.

مدیریت باشگاه استقلال در تفاهم نامه جدید با شریک اول رقم 60 میلیارد تومان را وارد کرد.

رقم قرارداد جدید استقلال با اسپانسر مشخص شد