موسوی: باید مشمول تخفیف خودرو شوند

والیبال یکی از رشته هایی بوده که در سال های اخیر همواره باعث خوشحالی مردم بوده است و به نوعی می توان گفت ایران در این رشته ورزشی پیشرفت چشمگیری و فوق العاده داشته است. با این حال شاید در سال های اخیر آنطور که باید از بازیکنان تیم ملی حمایت نشده است.


سرویس خبر شماره: 1857056
12 دسامبر 1401 ساعت 12:26 |
5.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

واکنش جالب ستاره والیبال؛

در روزهای اخیر مشخص شد در آستانه بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا، تخفیف خودرویی به بازیکنان این تیم داده شده است. موردی که واکنش های بسیاری را در پی داشته و به ویژه باعث ناراحتی برخی از ورزشکاران رشته های دیگر شده است.

محمد موسوی در گفت وگو با “مجله اخبار فوتبال” واکنش جالبی به اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال ارائه کرد.

موسوی: باید مشمول تخفیف خودرو شوند

تیم ملی ایران با شکست ولز در آستانه صعود به مرحله حذفی جام جهانی قرار گرفت. در واقع ایران با تساوی مقابل آمریکا به مرحله بعدی جام جهانی صعود می کرد اما شاگردان کارلوس کی روش با یک گل مغلوب حریف خود شدند تا وداع تلخی با قطر داشته باشند.

همین چند ماه پیش و قبل از مسابقات قهرمانی جهان، سید محمد موسوی به دلایلی از جمله کمبود امکانات تصمیم گرفت به همراه تیم ملی والیبال به این مسابقات نرود. این حواله های بازیکنان تیم ملی بهترین بهانه برای گفتگو با محمد موسوی بود.

موسوی که یکی از مطرح ترین ستاره های والیبال ایران در دهه گذشته بوده است، واکنش جالبی به اهدای خودرو به بازیکنان تیم ملی نشان داد و به “مجله اخبار فوتبال” گفت: دوست ندارم در مورد این چیزها صحبت کنم. فکر می کنم اگر هر چیزی بازیکنان تیم ملی که جایزه گرفته اند باید حق خود را داشته باشند. سوال کنید و بگویید چرا این جوایز به آنها تعلق گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران با شکست سنگین 6 بر 2 مقابل انگلیس کار خود را در جام جهانی آغاز کرد. با این حال شاگردان کارلوس کی روش با نمایشی عالی با دو گل ولز را شکست دادند.

موسوی همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که چرا ورزش های دیگر به اندازه فوتبال اهمیت ندارند، گفت: به نظر من به فوتبال اهمیت زیادی نمی دهند و فکر می کنم هر کاری برای آنها انجام شود حق آنهاست اما فقط معتقدم که به حوزه‌های دیگر توجه چندانی نمی‌شود و باید توجه شود، نه اینکه فوتبال کم شود و به حوزه‌های دیگر اضافه شود.»



مجله اخبار فوتبال داخلی