مکان نامشخص بازی ملوان و استقلال


سرویس خبر شماره: 1838551
25 اوت 1401 در 01:08
260 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شاید انزلی میزبان این بازی نباشد;

سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ گفت: روز سه شنبه یکی از نمایندگان کشورمان برای تصمیم گیری نهایی از ورزشگاه تختی انزلی امتیاز خبرنهایی خواهد کرد. وضعیت این ورزشگاه در برخی موارد امیدوارکننده است اما هنوز نهایی نشده است. در صورتی که این ورزشگاه آماده میزبانی نباشد، ملوان باید یک زمین جایگزین معرفی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ملان انزلی که با شکست یک بر صفر در اولین دیدار مقابل پیکان توانست قهرمان لیگ یک شود و به لیگ برتر بازگردد، در هفته دوم باید به مصاف استقلال برود اما محل برگزاری این دیدار n نیست. هنوز مشخص شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل جدید رقابت های لیگ برتر آغاز شده و یک هفته از برگزاری مسابقات می گذرد، اما مشکلات قدیمی همچنان وجود دارد و برخی از تیم هایی که در رده های بالای فوتبال ایران حضور دارند، هنوز مجوز ندارند. تا ورزشگاهی مناسب برای پذیرایی از میهمانان خود داشته باشند.

بعد از اینکه نساجی مازندران در هفته اول نتوانست شرایط میزبانی لیگ برتر را فراهم کند و در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به میدان برود، حالا به نظر می رسد تیم فوتبال شمال ایران نمی تواند بازی هفته دوم خود را برگزار کند. در مرحله اولیه خود شهر سوم را معرفی کنید.

سازمان لیگ هنوز به صورت رسمی محل برگزاری دیدار ملوان انزلی و استقلال را اعلام نکرده است.

طبق برنامه ریزی سازمان لیگ، تیم فوتبال ملوان در اولین بازی هفته دوم لیگ برتر از ساعت 19:30 روز پنجشنبه میزبان استقلال است، اما نبود تجهیزات کامل در ورزشگاه تختی انزلی باعث شده سازمان لیگ موافقت خود را برای انجام این بازی مهم در این ورزشگاه فعلا اعلام کرده اند و ملوانان نمی توانند بازی بزرگی را در خانه برگزار کنند.