نبوغ بازیکنی که به مادرش جان داد

روبرت پریچ کومسیچ فوتبالیست کروات شش ماه پیش با اهدای بخشی از کبد خود موفق به گلزنی شد.

نبوغ بازیکنی که به مادرش جان داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این روزها نام پریچ کومشیچ بارها در رسانه های کرواسی به چشم می خورد و دلیل آن فقط فوتبال نیست.
این بازیکن در فروردین ماه تصمیم گرفت بخشی از کبد خود را به مادر بیمارش اهدا کند و حالا پس از گذشت 6 ماه از عمل جراحی موفق به گلزنی در لیگ دسته دوم کرواسی شده است.
وی در هفته دوازدهم این لیگ موفق شد در بازی مقابل کوستوسیا دو گل برای سیبالیا به ثمر برساند که این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
آنها گل اول این دیدار را روی خطای تیم حریف و با یک ضدحمله در همان دقایق ابتدایی به ثمر رساندند تا به سرعت از حریف خود به برتری برسند. پس از این اتفاق هیچ کدام از دو تیم تلاش زیادی برای ریسک نکردند اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که یک پنالتی به سود کوتوسیا اعلام شد و توانستند بازی را به تساوی بکشانند.
سیبالیا در اوایل نیمه دوم و در دقیقه 50 از روی یک ضربه کرنر گل دوم را به ثمر رساند و پریچ کومشیچ بار دیگر تیمش را مقابل حریف قرار داد اما این برتری دیری نپایید و حریف بار دیگر بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 63 بازی را به تساوی کشاند
هر دو تیم فرصت های بیشتری برای گلزنی نداشتند اما نتوانستند از آنها به درستی استفاده کنند تا در نهایت امتیازات را به اشتراک بگذارند. سیبالیا در حال حاضر در صدر جدول رده بندی قرار دارد و کوستوسیا با 14 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

وی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: این ششمین بازی من بعد از عمل و اولین بازگشتم به تیم اصلی بود، اولین بار بود که گل می زدم، کمی عصبی بودم و احساسات زیادی داشتم. پدر و مادرم آمده بودند تا پنج بازی اول را ببینند اما برای این بازی در استادیوم نبودند، گلم را به آنها تقدیم کردم، امیدوارم مادرم خوشحال باشد، حالا همه چیز تمام شده است و من به خودم و خودم افتخار می کنم. خانواده.”
او می گوید از نظر او قهرمان نیست، اما مادرش او را قهرمان خودش می بیند. بازیکنی که در هشت بازی چهار گل به ثمر رسانده و آماده است تا ستاره تیمش شود.
پریچ کومسیچ افزود: خدا را شکر که همه چیز به خوبی پیش رفت. هم عمل کردیم و هم درمان خوبی داشتیم. مادرم پس از 13 سال بیماری به زندگی جدیدی بازگشت. او قهرمان بزرگتری از من است. امیدوارم از اتفاقات سال های گذشته خبر نداشته باشد. او سه بار از اهداکنندگان متوفی پیوند کبد ناموفق داشته است. ایده انتقال کبد برادرش به دلیل چرب بودن کبدش رد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1850682
07 آبان 1401 ساعت 13:22 |
1.3 هزار |

0نقطه نظر