نقش پرسپولیسی ها در قدرت نمایی سپاهان! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1986264
20 دسامبر 1402 در 5:56 ب.ظ.
6.2 هزار |

17نقطه نظر

هدایای گرانبها به اردوی رقیب قدیمی؛

رامین رضاییان و میلاد زکی پور بهترین روزهای زندگی حرفه ای خود را سپری می کنند.

نقش پرسپولیسی ها در قدرت نمایی سپاهان!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دو در ابتدای لیگ بیست و دوم در شرایطی به اردوی پوشان طلایی اصفهانی پیوستند که رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس بود و قرار بود میلاد یکی از خریدهای تابستان امسال یحیی باشد. اما یحیی از اولی درخواستی برای ادامه کار در ارتش سرخ نکرد و دومی به دلیل فشار هواداران پرسپولیس به یحیی گل محمدی کاملاً شرم آور و به دلیل داستانی لغو شد.

1965313

این دو بازیکن در اردوی سپاهان همبازی شدند. البته هنوز باور نمی شد که میلاد با حضور بازیکنی مانند امید نورافکن در سمت چپ خط دفاع سپاهان جایگزین او شود، اما مورایس تنها پس از دو بازی نورافکن را روی نیمکت نشاند و سپس پست خود را تغییر داد تا میلاد تبدیل به بازیکن شود. چپ ماندگار سپاهان. مدافع و رامین رفتند. دانیال از سپاهان به لطف عملکردش به سرعت در جمع هواداران سپاهان قرار گرفت.

1965314

حالا با قاطعیت می توان گفت که این دو بازیکن بهترین مدافعان چپ و راست لیگ برتر هستند و بیشتر کار تاکتیکی موریس روی توانایی رامین و میلاد و مهارت آنها در نفوذ و پاس از کناره ها متمرکز است. . دو بازیکنی که اگر یحیی تصمیم خود را در مورد رامین تغییر می داد و پرسپولیسی ها به سرمربی تیم فشار نمی آوردند، می توانستند دو بازیکن فعلی ارتش سرخ باشند اما این روزها شرایط کاملا متفاوتی در اردوی رقیب دارند و بی شک. هر دو. آنها از وضعیتی که برای آنها در نظر گرفته شده کاملا راضی هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی