نمای جانبی سوپر جام ایتالیا مدل اسپانیایی


سرویس خبر شماره: 1865502
28 ژانویه 1401 در 11:29 ب.ظ
3.1 هزار |

1نقطه نظر

چند روز پیش بارسلونا در همین ورزشگاه رئال مادرید را شکست داد و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد. البته هر دو تیم قبل از آن بازی دیگری را انجام داده بودند و حریفان خود را شکست داده بودند چرا که سوپرجام اسپانیا با حضور چهار تیم در حال برگزاری است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سوپرکاپ ایتالیا امشب به صورت تک بازی در عربستان و شهر ریاض برگزار می شود. مسابقه ای بین قهرمان سری آ و قهرمان جام حذفی ایتالیا که امسال اینتر و میلان هستند. به همین دلیل، سوپرکاپ امسال ایتالیا، دربی دل لامدونینا است.

1792969

رئیس سری آ مدعی شد سوپرجام ایتالیا می تواند در قالب سوپرجام اسپانیا با حضور چهار تیم در سال های آینده برگزار شود.

نمای جانبی سوپر جام ایتالیا مدل اسپانیایی

کازینی به عنوان رئیس سری آ گفتما از استقبال سعودی ها از ما راضی هستیم. این سومین باری است که برای برگزاری سوپرجام به این کشور می آییم. البته برگزاری سوپرجام خارج از ایتالیا سابقه طولانی تری دارد و امسال هم دوازدهمین دوره سوپرکاپ در خارج از کشور. این یک فرصت است. برای ترویج فوتبال ایتالیا که ما از آن استقبال می کنیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لورنزو کازینی، رئیس لیگ سری آ اعلام کرد که ماه آینده فرمت سوپرکاپ ایتالیا در سال های آینده مشخص خواهد شد. وی گفت که ایتالیا مایل است از الگوی اسپانیا پیروی کند و سوپرکاپ ایتالیا را به عنوان یک تورنمنت با حضور چهار تیم عربستانی برگزار کند.

کازینی با تایید احتمال برگزاری سوپرکاپ ایتالیا در قالب اسپانیا گفت: اسپانیا ابتدا ایده برگزاری یک سوپرکاپ چهار تیمی را اجرا کرد و سری آ نیز در حال بررسی این مدل است. همچنین فرصت خوبی است و هیئت مدیره ما این کار را انجام خواهد داد. آن را در ماه فوریه در نظر بگیرید.” انجام داد”.

1792970