توپ دربی میلان در اواسط مسابقه به حراج گذاشته شد

مارسکا به کنار زمین رفت و توپ را به داور چهارم دنیل کیفی داد و سپس صحت گل اینتر را تایید کرد و بازی را برگرداند. تعویض توپ توسط مارسکا برای بینندگان سوال برانگیز بود و در ابتدا تصور می شد که داور به دلیل مسائلی مانند باد کم تصمیم به تعویض آن گرفته است.

تصمیم جالبی که در اواسط دربی میلان گرفته شد و باید دید کدام هوادار اینتر برنده این حراجی می شود و توپی را می خرد که اینتر با آن گل اول را وارد دروازه رقیب سابق کرد.

1792960
1792962
1792963
1792961
1792964
1792965



مجله اخبار فوتبال خارجی

اسپانسر اینتر توپی را که دی مارکو با آن دروازه میلان را باز کرد، در ویترینی قرار داد تا آن را به حراج بگذارد.

توپ دربی میلان در اواسط مسابقه به حراج گذاشته شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روی حرکت دیدنی تیم از ورودی های سمت راست، پاس بارلا در مقابل دروازه به فدریکو دی مارکو رسید و این بازیکن با یک ضربه پای محکم دروازه میلان را باز نکرد و نراتزوری به گل رسید. راه و برای اولین بار قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شد.


سرویس خبر شماره: 1865500
28 ژانویه 1401 در 11:26 ب.ظ
14.9 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

حرکت جالب در وسط شهر دلمادونینا

اما وقتی دوربین های تلویزیونی دانیل کیف را در حال دویدن در کنار زمین با توپ ضبط کردند، مشخص شد که داستان متفاوت است. او توپ را در اختیار حاضران در کنار زمین قرار داد و آنها توپ را داخل ویترینی قرار دادند که روی آن جزئیات مسابقه و دربی دلا مادونینا نوشته شده بود.

ماجرا از این قرار است که سوسیوس به عنوان حامیان اصلی اینتر قصد دارد این توپ را به حراج بگذارد. Socius که در زمینه ارزهای دیجیتال دیجیتال فعالیت می کند، این توپ را به افرادی که توکن Inter Fan را خریداری کرده اند به حراج می گذارد و برنده می تواند توپ را به خانه ببرد.

پس از آن گل، کمک داور ویدیویی در حال بررسی آفساید بودن گل اینتر بود. جایی که بارلا صاحب توپ شد و با یک فرار تمیز توپ را به دی مارکو داد. در آن لحظات، فابیو مارسکا، کارگردان تلویزیونی، از داور معروف ایتالیایی که توپ را در دست داشت و از طریق تماس رادیویی با اتاق VAR صحبت می کرد، فیلم گرفت.