هیئت مدیره پرسپولیس از یحیی حمایت کامل می کند

خبیری درباره واکنش رئیس کمیته داوران به اشتباه داور در بازی با آلومینیوم گفت: آقای افشاریان نیازی به تایید شما نداریم اما این حرف هایی که زدید نشان از درک ضعیف شما از فوتبال دارد. که شما درک کمی از فوتبال دارید!به راحتی می گویید پنالتی بوده اما فکر نمی کنید این امتیازات در پایان فصل قهرمان لیگ را رقم بزند.به جای این حرف ها باید به داوری فعلی فکر کند چون اگر این روند ادامه پیدا کند، قطعا دود مشکلات متوجه فدراسیون فوتبال و کمیته داوران خواهد شد.»

وی ادامه داد: نمی دانم چرا چنین اخباری منتشر می شود، متأسفانه افرادی که ذهن مریض دارند این خبر را به دروغ به برخی افراد می دهند زیرا نمی خواهند موفقیت پرسپولیس را ببینند، ما در شورای مدیریت پرسپولیس هستیم. همیشه به کادر فنی و تصمیمات آنها احترام می گذارد.ما حمایت می کنیم چون باید از این تیم و کادرش حمایت کرد اما متاسفانه عده ای اخبار جعلی منتشر می کنند و به دنبال تخریب مدیران پرتلاش هستند.در حوزه نقل و انتقالات ما داریم اختیارات و حمایت کامل از رضا درویش به دلیل اهمیت موضوع وجود دارد. مدیرعامل باید مواردی را دنبال کند، اما متأسفانه برخی از افرادی که وابستگی دارند به دنبال تضعیف هیئت مدیره هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس و آلومینیوم به دلیل اشتباهات داوری با نتیجه مورد انتظار فاصله زیادی داشت تا یحیی گل محمدی از تصمیمات فدراسیون و کمیته داوران انتقاد کرد. حسین خبیری اما حالا از حمایت قاطع خود و سایر اعضای هیئت مدیره از سرمربیگری این تیم خبر داده است.

خبیری درباره شایعه مخالفت خود و حسین شهریاری با جذب بازیکن یحیی گل محمدی گفت: به عنوان فردی که سال ها در پرسپولیس در پست های مختلف کار کرده ام باید بگویم که چنین سوالی صحت ندارد. آقایان نژادفلاح، طاهری و گرشاسبی من در نقل و انتقالات بودم و در نقل و انتقالات باشگاهی فعال بودم و بازیکنان بزرگی را به پرسپولیس آوردیم، حتی زمانی که به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شدیم صحبت از حضور لوکادیا در پرسپولیس بود، او می خواهد. بازیکن بزرگی در نقل و انتقالات پرسپولیس هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل به رضا درویش قدرت کامل داده بود و ما حتی لیست ورود و خروج را هم نمی دانستیم اما فکر می کردیم هرکسی گل محمدی را می خواهد بیاورند. حتي از جزئيات مذاكرات آگاهي نداشتيم، اما اينطور نبود كه داشتيم اعتراض به جذب بازیکن

خبیری درباره ورود VAR به فوتبال کشورمان و اینکه این موضوع چگونه می تواند به بهبود روند داوری کمک کند، گفت: مطمئن باشید اگر داوری بخواهد شرافت خود را زیر سوال ببرد با VAR این کار را انجام می دهد! آقایان شروع کردند به سوگلی خود امتیاز دادند تا این تیم را ببرند، اما ما پرسپولیسی هستیم و عادت داریم در شرایط سخت بجنگیم، عده ای با روابط ناسالم به دنبال کسب سود از پرسپولیس هستند، اما اگر لازم باشد ما می مانیم. اعتبار پرسپولیس را می گیرد ما خودمان می گذریم حتی اگر من را حذف کنند مشکلی ندارم چون تا حد امکان تلاش می کنم تا حق پرسپولیس و هوادارانش را حفظ کنم اگر با پرسپولیس بی انصافی شود آنها می گیرند. یک پاسخ قاطع از طرف ما و من این موضوع را به فدراسیون f اوتبال و من به کمیته داوران اطلاع می دهم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از حمایت همه جانبه مدیریت باشگاه از سرمربی این تیم خبر داد و از اتفاقات اخیر نیز انتقاد کرد.

هیئت مدیره پرسپولیس از یحیی حمایت کامل می کند

حسین خبیری با اشاره به اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم گفت: ابتدا جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان را در زلزله خوی تسلیت می گویم و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند منان خواستارم. باشگاه پرسپولیس به هر نحو ممکن به زلزله زدگان کمک خواهد کرد، در مورد بازی هم باید بگویم که متاسفانه شرایط لیگ به گونه ای پیش می رود که نتایج برخی مسابقات را طوری می بینیم که انگار نتایج خارج از چارچوب مشخص شده است. «این شبهه به وجود آمده و باعث می شود که نتایج بر اساس توانایی غیرفنی مشخص شود. بازی ما مقابل آلومینیوم خواهد بود. خوب بود اما داور در نیمه اول روی پنالتی دیاباته و اخراج بیرانوند دو اشتباه بزرگ داشت. در نیمه دوم محرز با گستاخی پنالتی را از مهدی ترابی نگرفت که باعث عصبانیت کادر فنی و هواداران ما شد. شایستگی تیم ما.

وی پس از پایان بازی با اشاره به عصبانیت کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: انسان چقدر تحمل دارد؟ یحیی گل محمدی حق دارد از این اتفاقات ناراحت و عصبانی باشد. او و بازیکنان زحمت می کشند و باشگاه پشتوانه می دهد و پول می دهد اما با اشتباه داور سه امتیاز ما از بین می رود. این تصمیمات دیگر خطا و سهوی نیست، بلکه احمقانه است، چون چند هفته است که داور ضربه خوردیم و نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، کادر فنی ما حق دارد عصبانی باشد چون او نیست. بسیاری از داوران با افتخار قضاوت کرده اند که من به آنها سلام می کنم اما برخی داوران جوری قضاوت می کنند که افتخار را زیر سوال می برند.


سرویس خبر شماره: 1868385
14 فوریه 1401 در 07:19 ب.ظ
16.1 هزار |

24نقطه نظر

خبیری: درک افشاریان از فوتبال پایین است