شجاع و کنانی در مقابل قویترین مهاجم لیگ ستارگان

الاهلی قطر فردا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف الدحیل می رود.

شجاع و کنانی در مقابل قویترین مهاجم لیگ ستارگان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الاهلی که به شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان دو مدافع تیم ملی ایران می بالد و هم اکنون با 17 امتیاز در رده پنجم لیگ ستارگان قطر قرار دارد، فردا به مصاف الدحیل می رود.

این سرمربی ادامه داد: الدحیل قوی ترین تیم لیگ محسوب می شود و بازی مقابل این تیم مستلزم این است که با تمرکز زیادی وارد بازی شویم و از روحیه بالایی که مشخصه تیممان است استفاده کنیم تا نتیجه رضایت بخشی را برای الدحیل به دست آوریم. هواداران اهلی.”


سرویس خبر شماره: 1868386
14 فوریه 1401 در 07:21 ب.ظ
15.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی الدحیل با 9 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قطر قرار دارد و دو مدافع ایرانی الاهلی روز آسانی مقابل این قطری نخواهند داشت. ستاره فوتبال.

وی در پایان با قدردانی از توانایی ها و تلاش های بازیکنانش در بازی گذشته، خاطرنشان کرد: انتظار دارد این تیم همیشه در بهترین شرایط خود باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: در بازی گذشته مقابل ام صلال سطح خوبی ارائه کردیم و به شایستگی پیروز شدیم و بالاتر از همه عملکرد بسیار خوبی ارائه کردیم.

نبویشا همچنین گفت: به عنوان مربی سعی می کنم عملکردم را توسعه دهم و نکات منفی را حذف کنم تا بتوانیم برای رویارویی با الدحیل به بهترین سطح آمادگی برسیم.

نبوجا یوویچ، سرمربی تیم الاهلی گفت: دیدار با الدحیل آسان نخواهد بود، به خصوص پس از اینکه آنها در بازی های گذشته خود قوی به نظر می رسیدند و به بالای جدول رسیدند. در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی همخوانی داشتن. اما ما می توانیم این بازی را با یک نتیجه مثبت ترک کنیم.”