واکنش ریکاردو ساپینتو به توافق این به من مربوط نیست، من بازیکن خودم را می خواهم

ریکاردو ساپینتو متوجه این معامله شد و در مورد کاوه رضایی گفت که در زمان تیمش مهاجم نمی خواهد و به دنبال جذب بازیکن و هافبک کمکی به جای سیاوش یزدانی است. به این ترتیب لیست استقلال به زودی با حضور یک بازیکن خارجی در جمع آبی ها پر می شود و بازگشت کاوه رضایی به استقلال منتفی خواهد بود.

حالا با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی، کاوه رضایی به امید بازگشت به جمع آبی ها قرارداد خود را با تراکتور فسخ کرد.

در ابتدای فصل که باشگاه استقلال به دلیل حضور کامل نتوانست کاوه رضایی را به خدمت بگیرد، این مهاجم راهی تراکتور شد. این در حالی است که اعلام شد کاوه رضایی برای نیم فصل به استقلال بازمی گردد.

علی فتح الله زاده که از این تفاهم نامه بی خبر بود به ریکاردو ساپینتو اطمینان داد که به جای سیاوش یزدانی از بازیکن مورد علاقه اش استفاده خواهد کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

طبق یکی از بندهای تفاهم نامه سه جانبه قرار است کاوه رضایی در نقل و انتقالات نیم فصل به جمع آبی پوشان بپیوندد. در این قرارداد مذکور هر طرفی که از این موضوع تخلف کند باید 10 میلیارد تومان غرامت بپردازد. یعنی اگر استقلال نیم فصل نتواند کاوه رضایی را که از تراکتور جدا شده است جذب کند باید 10 میلیارد تومان غرامت بپردازد و اگر کاوه رضایی به دلایلی از بازگشت به استقلال امتناع کند باید این مبلغ را به استقلال بپردازد. باشگاه. .