ویارئال 1-0 بایرن; آیا غول دیگری در راه است؟

بایرن بازی را بهتر از نیمه اول شروع کرد و حتی در پنج دقیقه ابتدایی هم فرصت گلزنی داشت اما این اتفاق نیفتاد. شوت از راه دور مورنو که به تیرک دروازه بایرن برخورد کرد، هشدار جدی میزبان در دقیقه 53 بود که نشان داد شاگردان نیم نگاهی به گل دوم داشتند. پس از این موقعیت، ویارئال بازی را به دست گرفت و بایرن در برنامه ریزی حمله ناکام ماند. اشتباه عجیب نویر کار بایرن را تمام می کرد، اما مورنو از میانه میدان اخراج کرد زیرا نویر بیرون از محوطه بود.


سرویس خبر شماره: 1818462 |
18 فروردين 1401 ساعت 01:22 |
13,589 امتیاز خبر|

2نظرات

دانش آموزان ناراضی که امیدوارند وقایع مرحله قبل را تکرار کنند.

دیدار سران بوندسلیگا مقابل تیم هفتم لالیگا از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه العمادریگا آغاز شد. اسپانیول که می دانست در آلمان بسیار سخت کار خواهد کرد، به دنبال استفاده کامل از امتیازات خانگی در بازی امشب بود. این تیم خیلی سریع به گل رسید تا برای میزبان معروف خود خط و نشان بکشد. سانتری از سمت راست با دخالت پارخو در دروازه به دانجوما می رسد و این بازیکن با پرکردن آفساید مدافع بایرن با یک بغل دقیق دروازه نویر را باز می کند.

کوارتر دوم نیمه دوم پر از سرعت و هیجان بود. هر تیمی که توپ را در اختیار می گرفت به سرعت یک حمله ترتیب داد تا جذابیت نهایی این دقایق را ببیند.

شاگردان ناگلزمان پس از دریافت گل به تساوی سریع دست یافتند. با وجود عقب نشینی ویارئال، حملات بایرن تا دقیقه 30 هیچ موقعیتی را به خطر نینداخت. در میان حملات نافرجام بایرن، ویارئال نیز گل دوم را به ثمر رساند، اما گل دقیقه 40 کوکلین به دلیل آفساید مردود اعلام شد. میزبان خوش شانس بود که این گل پذیرفته نشد تا اختلاف با همان گل راهی رختکن شود.

ناگلزمان چندین تعویض انجام داد که این تیم موفق به زدن گل نشد، اما این تعویض ها بی نتیجه ماند و ویارئال توانست در ده دقیقه پایانی برد 1-0 خود را حفظ کند و یک پیروزی ارزشمند مقابل بایرن مونیخ به دست آورد. باید دید نماینده آلمان مانند دور قبل می تواند نتیجه ضعیف مسابقه را جبران کند و صعود کند یا شاگردان بایرن را پس از یوونتوس دومین قربانی بزرگ خود در این دوره خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ویارئال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-0 بایرن مونیخ را شکست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ پس از تساوی مقابل سالزبورگ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در بازی برگشت با نتیجه هفت بر یک این تیم را شکست داد تا با اقتدار به جمع هشت تیم برتر راه یابد. ; این تیم در مرحله یک چهارم نهایی ویارئال بود. تیمی که در دور قبل دست به کار بزرگی زد و یوونتوس را (4-1) از دور رقابت ها حذف کرد.