پرونده خرید 2 مهاجم خارجی پرسپولیس بسته شد

تمیروف که در شروع تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور نداشت، پس از آن که این باشگاه نتوانست دو مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی را به خدمت بگیرد، وارد تمرین شد و البته در حالی تمرین می کرد که بر خلاف سایر بازیکنان، مخفف نام و نام خانوادگی او بود. تا کنون روی کیت او قرار نگرفته است.شکل وضعیت او باید به صورت مبهم نشان داده شود.

به این ترتیب شیرزد تمیروف این روزها با لباس خاص خود در تمرین حاضر شده و پیراهن شماره 70 را نیز به دست گرفت تا در فصل جدید لقب مهاجم خارجی پالش پاوس را داشته باشد.

او حتی به این موضوع اعتراض کرد و برخی معتقدند داستان های خداحافظی تامیروف نیز به این ماجرا اختصاص داشت که سران پرسپولیس را بر آن داشت تا پس از مشورت با یحیی گل محمدی، پیراهن مخصوص این بازیکن را سفارش دهند.

تمرین تیم پرسپولیس برای بازی مقابل ذوب آهن در حالی برگزار می شود که قرمزها منتظر ورود مهاجم خارجی به ایران هستند اما به نظر می رسد در هفته اول باید با حضور شیرزد تمیرف و مهدی عبدی میزبان حریف باشند. .

تامیروف که فصل گذشته موفق شد در بازی با ذوب آهن تنها گل خود را به ثمر برساند امیدوار است در این فصل عملکرد بهتری داشته باشد. او با توجه به سنش در لیست زیر 25 سال پرسپولیس قرار دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال