پشت صحنه حضور سیامک نعمتی در پرسپولیس/ چرا قلعهنوی و نکونام ستاره سرخ را نخواستند؟

سیامک نعمتی چهره استثنایی است که با وجود حضور در لیست مازاد پرسپولیس در این تیم باقی مانده است. برای چی؟ اگر در مورد علت این اتفاق نادر کنجکاو هستید، تا پایان این گزارش با ما همراه باشید.

سیامک تاوان زیادی داد، حسینی گل زد

فولاد خوزستان دومین باشگاهی بود که سیامک نعمتی را می خواست. این بازیکن اما رقم بسیار بالایی (مثل گل گهر) را از تیم جنوبی طلب کرد. فولادی ها زمان خواستند تا مشخص شود مهاجم اسپانیایی (روبرتو تورس) به این تیم پاسخ مثبت داده است. روبرتو تورس ستاره ای بود که با گلی که به استقلال زد کیفیتش را همه به وضوح دیدند. البته جواد نکونام ستاره سابق اوساسونا را به خوبی می شناخت و ترجیح داد به جای سیامک نعمتی یک ستاره لالیگا بخرد. ستاره ای که در بدو ورود فولاد گل 3 امتیازی خود را در پرسپولیس به ثمر رساند.

او کارش را انجام داده و حالا…؟

وساطت کریم باقری و سایر نزدیکان یحیی گل محمدی سرانجام به سرمربی پرسپولیس اجازه داد تا پس از بازی با آلومینیوم اراک با اضافه شدن شماره 88 به تمرینات دسته جمعی موافقت کند. البته موافقت یحیی گل محمدی با بازی جنجالی و دلخوری شدید یحیی گل محمدی از داوری و … باید 3 روز تمرینات این تیم را متوقف کند!

معمولاً مرسوم است که بازیکنان مازاد سرمربی در تابستان یا زمستان از تیم خود جدا می شوند زیرا به خوبی می دانند که دیگر مورد نظر سرمربی نیستند و چاره ای جز ترک تیم خود ندارند.

تیم اول ستاره مازاد پرسپولیس گل گهر سیرجان را می خواست. امیر قلعه نویی چندین بار با سیامک صحبت کرد و این بازیکن با حضور در این تیم موافقت کرده بود. حتی خبر پیوستن سیامک به گل گهر هم منتشر شد و باشگاه گل گهر حاضر بود 4 میلیارد تومان رضایت نامه نعمتی را بپردازد اما به دلیل خرید محمدرضا حسینی از سپاهان آن را گرفت. سیامک نعمتی نه تنها 4 میلیارد تومان بابت رضایتنامه خود می خواست، بلکه مبلغ بسیار بالایی را نیز از گل گهر طلب می کرد، این در حالی است که مبلغ درخواستی محمدرضا حسینی بازیکن سابق سپاهان اصفهان کمتر بود. از این رو گل گهر و قلعه نویی گران ترین بازیکن را محروم کردند و با رضایت نامه ارزان ترین بازیکن را خریدند!

ستاره اسپانیایی اجازه نداد نعمتی شاگرد نکونام شود

اما در نهایت یحیی گل محمدی با بازگشت سیامک نعمتی موافقت کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

جالب اینجاست که باخبر شدیم یحیی گل محمدی در پاسخ به واسطه‌های بازگشت سیامک نعمتی با ناراحتی گفت: «او با تیم‌های دیگر رفت و آمد کرد، مذاکره کرد و اعداد بالا داد و حالا که «هیچ تیمی او را نمی‌خواست، برگشت!

در نهایت سیامک نعمتی اجازه ماندن در پرسپولیس را پیدا کرد اما یحیی گل محمدی به او اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداد.