پنج فوتبالیست ایرانی انگلیس باید بترسد!

یک هافبک بلند قد و شیک که با سر بالا بازی می کند، زمان لازم برای حرکت دادن توپ را دارد و بازی را توسعه می دهد. او هرگز انتظارات اولیه را برآورده نکرد و پس از یک فصل در اتلتیکو مادرید به عنوان یک بازیکن جوان، مجبور شد با یک سری حرکات قرضی سازگار شوید، از جمله یک دوره کوتاه در ریدینگ که به دلیل مصدومیت به پایان رسید. تمایل گاه و بیگاه او به پاس ندادن سریع توپ، او را به یک بازیکن 25 ساله با بازی چشم نواز تبدیل کرده که حضوری ملموس در فهرست ایران دارد.


سرویس خبر شماره: 1845298
04 اردیبهشت 1401 @ 11:42 ق.ظ |
2.7 هزار |

0نقطه نظر

گزارش دیلی میل از تیم ملی ایران

* انجماد؛ علیرضا بیرانوند

* مدافع؛ محمد حسین کنعانی زادگان

سامان قدوس، هافبک برنتفورد در حمله مقابل اروگوئه یک تهدید واقعی بود. او حرکتی را آغاز کرد که دروازه را حمل می کرد و بهترین پاس بازی را در یک و دو که مهدی ترابی باید می ساخت، ارائه کرد.
عملکرد ضعیف قدوس در برنتفورد، جایی که این بازیکن 29 ساله این فصل را عمدتاً از روی نیمکت شروع کرده است، می تواند به این معنا باشد که کی روش با او شروع نمی کند، بلکه منتظر فرصت مناسب برای بازی کردن او در پست است. فوروارد وسط آزمون

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نمایش فوق العاده تیم ملی ایران مقابل اروگوئه در زمان حضور مجدد کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی، شاخک های رسانه های انگلیسی را به حدی لرزاند که دیلی میل به عنوان یکی از معروف ترین رسانه های این کشور در گزارشی با بررسی 5 بازیکن تاثیرگذار تیم ملی جام جهانی به ساوت گیت و بازیکنانش هشدار داد تا با آنها روبرو شوند. در ادامه گزارش دیلی میل را خواهید خواند؛

* هافبک دفاعی گفت عزت اللهی

تیم ملی ایران روز جمعه یک بر صفر اروگوئه را شکست داد تا دیگر شبیه تیمی نیست که قرار بود در گروه B با انگلیس، ولز و پرتغال هم‌گروه شود.» آمریکا. کارلوس کی روش مربی تازه بازگشته که پیش از این به عنوان دستیار شماره یک سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد فعالیت می کرد، تیم ملی ایران را تقویت کرد. در اینجا لیستی از پنج بازیکنی است که سه شیرها را در اولین دیدار با انگلیس در دوحه تهدید می کنند.

* پشت مهاجم؛ سامان قدس

شماره 9 در طول سه فصل گذشته به طور مداوم برای پورتو گلزنی کرده و پاس گل داده است، اگرچه بیشتر به خاطر دو گل خود مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا 2020-21 شناخته می شود، اما او همچنین بالاتر از لوئیز بهترین آمار را در پورتو دارد. قبل از پیوستن به لیورپول
این بازیکن 30 ساله احتمالا در سمت راست خط سه نفره در دوحه بازی می کند و تلاش می کند تا آخرین ضربه را از فاصله دو یاردی سردار آزمون به دروازه بزند.

نشریه معروف انگلیسی دیلی میل در گزارشی به پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته است که ساوتگیت و تیمش باید تماشا کنند.

پنج فوتبالیست ایرانی انگلیس باید بترسد!

* مهاجم؛ مهدی طارمی: بزرگترین تهدید و بازیکن استثنایی ایران!

بازیکنی که هرگز به لیگ های بزرگ راه پیدا نکرد، اما بازیکنی است که می تواند گرت ساوتگیت و راب پیج را به عنوان ستون فقرات دفاع ایران ناامید کند. می توان گفت بهترین ویژگی تیم ایران روحیه خستگی ناپذیر و جنگنده آنهاست. آن‌ها قاطعانه از فرط خستگی از چرخیدن خودداری می‌کنند. کنانی، بازیکن 28 ساله‌ای که برای یک تیم قطری بازی می‌کند، در مقابل اروگوئه بیشتر تجسم کرد و به معنای واقعی کلمه مقابل لوئیس سوارز قرار گرفت. او همچنین برای رویارویی با داروین نونز از لیورپول در این بازی، یک چالش دفاعی عالی را به وجود آورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قرار است رقابتی بین دو دروازه بان – بیرانوند و سیدپیام نیازمند – برای حضور در ترکیب برگزار شود، اما انگلیس و ولز در جام جهانی 2018 روسیه با یک تیرانداز بسیار خوب روبرو خواهند شد که پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد. دروازه بان 196 سانتی متری روز جمعه نیز در مقابل اروگوئه چند سیو عالی انجام داد. این دروازه بان توانایی پرتاب های بسیار بلند را نیز دارد که با پرتاب 67 یارد برابر کره در سال 2016 رکورد این رشته را به ارمغان آورد.