پیولی: از درخشش ژیرو تعجب نکردم

استفانو پیولی گفت: “ما قرار است در 44 روز آینده 12 بازی انجام دهیم، اما نباید ذهنیت خود را تغییر دهیم. تیم در روزهای اخیر به نفع من رشد کرده است. آنته ربیچ می تواند در بازی این هفته مقابل امپولی بازی کند و او احساس خوبی دارد. .

دیووک اوریگی نیز در حال بهبود است، اما مانند تئو هرناندز و مایک مانیا، او برای امپولی در دسترس نیست. ما یک گروه متحد هستیم و به همه بازیکنانی که فردا باید به عنوان یک تیم در زمین حضور داشته باشند اعتماد دارم. ما تا اینجای فصل نتایج خوبی گرفته ایم، اما عملکرد تیم عالی نیست. عملکرد و نتایج باید دست به دست هم بدهند و ما همیشه خوب به نظر نمی رسیدیم. البته بازیکنان زیادی در تیم های ملی مختلف داشتیم اما شرایط تمرین دیروز و امروز خوب بود و تیم انرژی، کیفیت و سرعت لازم برای این بازی را داشت.هفته مقابل امپولی.

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد که عملکرد اولیویه ژیرو در فصل جدید و درخشش این ستاره فرانسوی هرگز او را شگفت زده نکرده است.

پیولی: از درخشش ژیرو تعجب نکردم

درخشش اولیویه ژیرو در فصل جدید؟ عملکرد این بازیکن هرگز من را شگفت زده نمی کند و کاری که او انجام می دهد از نظر من طبیعی است. اولیویه ژیرو در داخل و خارج از زمین بازیکن بزرگی محسوب می شود. او همچنان اراده و اشتیاق زیادی دارد و ما از عملکرد ژیرو تعجب نمی کنیم زیرا او را به خوبی می شناسیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روسونری که فصل گذشته و پس از 11 سال اسکودتو را به دست آورد، فصل را با قدرت شروع کرد و به عنوان یکی از مدعیان جدی این عنوان مطرح شد. استفانو پیولی قبل از بازی با امپولی در نشست خبری حاضر شد و مدعی شد که تیمش باید در ادامه فصل با تمام وجود در زمین حاضر شود.


سرویس خبر شماره: 1845871
08 مهر 1401 ساعت 19:35
4.9 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر