ژاوی همچنان به دنبال ویزا است!/ دردسر سفر به ایران ادامه دارد

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا برای دریافت ویزای آمریکا به مادرید سفر کرده است. این در حالی است که تور پیش فصل بارسلونا در آمریکا در حال برگزاری است و این تیم امروز در اولین بازی خود با نتیجه 6 بر صفر اینتر میامی را شکست داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، در حالی که اسکار هرناندز در بازی صبح چهارشنبه به جای برادرش ژاوی (هنوز در اسپانیا) تیم را رهبری کرد، ژاوی همچنان در تلاش است تا راه حلی برای مشکلی که مانع از رفتن او به ایالات متحده برای یافتن او شده بود بیابد. برای بازدید از سفارت آمریکا در آن شهر به مادرید سفر کرد. در آنجا، او امیدوار است که سرانجام ویزا دریافت کند که به او اجازه می‌دهد با پرواز مستقیم از پایتخت اسپانیا به بازیکنان و کادرش در میامی بپیوندد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در این دیدار، بارسا 66 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و حریفش تنها می توانست یک شوت درون چارچوب داشته باشد که خوش بینی فزاینده ای برای عملکرد درخشان کاتالان ها در فصل جدید ایجاد کرد. حالا بارسلونا سه بازی تا تور آمریکا دارد که در لاس وگاس به مصاف رئال می رود، سپس به مصاف یوونتوس می رود و سپس در نیویورک به مصاف ردبولز می رود. پس از این تور، آنها سپس به کاتالونیا باز خواهند گشت تا در فینال جام خوان گمپر به مصاف پوماس بروند.