کاظمی: شهاب حسینی روحیه ما را بالا برد

محمدعلی کاظمی که در این بازی عملکرد خوبی داشت در مورد آخرین بازی تیمش به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود. صنعت نفت بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داد و قصد داشت از توپ های سوم و اشتباهات ما استفاده کند. اما ما هوشمندانه و با تجربه دفاع کردیم و توانستیم خوب بازی کنیم. موقعیت های خوبی هم خلق کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشدند. نفت در ادامه بازی سعی کرد از ضدحملات استفاده کند اما دفاع ما موفق شد مهره های حمله تیم حریف را مهار کند و به همین دلیل به بازی فرصت ندادیم تیم نفت.

مدافع پیکان از دیدارهای سخت این تیم در آینده می گوید و امیدوار است آنها یکی پس از دیگری بر رقبای خود پیروز شوند.

کاظمی: شهاب حسینی روحیه ما را بالا برد

مدافع پیکان درباره حضور شهاب حسینی ستاره سینمای جهان در تمرین روز گذشته این تیم گفت: حضور شهاب حسینی در تمرین پیکان برای ما عجیب و البته جالب بود. آقای حسینی ارتباط گرمی با بچه ها داشت و با آنها عکس دسته جمعی می گرفت. خوشحالیم که این فوق ستاره در کنار ماست و واقعا روحیه بازیکنان را بالا برده است.

کاظمی در نهایت درباره دیدار هفته آینده پیکان مقابل تراکتور افزود: بازی سختی در پیش داریم. تراکتور تیم خوبی با شخصیت است، اما ما برای کسب سه امتیاز به تبریز سفر می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن در خصوص بازی های سخت پیکان در چهار هفته گذشته گفت: چهار بازی سخت مقابل تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان در پیش داریم. برای کسب نتایج خوب در این مسابقات باید خوب ریکاوری کنید و خوب تمرین کنید. هر بازی برای ما مثل یک فینال است. هدف ما ارتقای جایگاه پیکان در وهله اول است و پس از آن از طریق بازی رودررو با دو تیم رقیب می توانیم در سرنوشت قهرمانی لیگ تاثیر بگذاریم.

وی در خصوص استقبال خوب هواداران آبادانی از این دیدار ادامه داد: بله هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند و فکر می کنم قسمت قابل توجهی از ورزشگاه را پر کردند. صنعت نفت هواداران بسیار خوبی دارد و به همین دلیل جو بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم بود.


سرویس خبر شماره: 1921548
28 آوریل 1402 ساعت 10:30
1.5 هزار |

0نقطه نظر

بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی از شاگردان آقا مجتبی بودند

وی نظر خود را در مورد همکاری با مجتبی حسینی و پیشنهاد ملی امید به وی اینگونه بیان کرد: آقای حسینی مربی بسیار باتجربه ای است. بازیکنان زیادی که الان در لیگ برتر و تیم ملی حضور دارند زیر نظر آقا مجتبی کار کرده اند. نمی دانم به تیم ملی امید می رود یا نه، اما می دانم که خیلی سخت و با عزم جدی برای پیکان کار می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان بود و با وجود عملکرد خوب، موفق به کسب پیروزی نشد.

کاظمی درباره قضاوت این دیدار گفت: داوری خیلی خوب بود. زیرا ناظران AFC در ورزشگاه حضور داشتند و عملکرد داور را تماشا می کردند. آقای عرب براقی در این جلسه بسیار شجاعانه و قاطعانه سوت زد و مشکلی از این بابت وجود نداشت.

1786875