کمالوند: تا آخرین لحظه برای لیگ برتر می جنگیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خیبر خرم آباد ابتدا در رویارویی با شمس آذر پیش افتاد و سپس نتیجه را واگذار کرد تا در رده پنجم قرار گیرد. فراز کمالوند درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: به نظر من شایسته برد هستیم چرا که اگر موقعیت های خود را تبدیل به گل کنیم شرایط فرق می کند. ما 4.5 صد در صد موقعیت داشتیم، به خصوص زمانی که جلو افتادیم. یک در خالی بود که مهرداد رضایی آن را باز نکرد. آواخ و طاهر خانی هم می توانستند گل بزنند و همه آن موقعیت ها 100 درصد بود.


سرویس خبر شماره: 1898217
آوریل 10, 1402 در 3:02 ب.ظ
7.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

بازی در مشهد ما را تحت فشار قرار می دهد.

وی در خصوص اعتراض شمس آذر به داور ادامه داد: فکر می کنم در نیمه اول باید یک پنالتی به سود ما اعلام می شد و مدافع حریف توپ را گرفت و فیلم موجود است. فکر می کنم آقای حیدری با این وجود قضاوت خوبی داشت و در نقطه پنالتی دفاع حریف با دست به صورت مهرداد سیلی زد. اگر در نیمه اول پنالتی گرفته می شد، سرنوشت بازی عوض می شد. فکر می کنند در نهایت آقای حیدری خوب قضاوت کردند.
سرمربی خیبر درباره احتمال صعودش به لیگ برتر گفت: خیبر تیم جدیدی است و همانطور که می دانید امتیاز کارون اروند خرمشهر دو سال پیش توسط دکتر عبدی خریداری و به خرم آباد منتقل شد. این سومین فصل حضور ما در لیگ 1 است که دو تای آن را خیبر مدعی شد و فصل گذشته فاصله ما کمی بیشتر شد اما الان هنوز یک بازی عقب هستیم و سه امتیاز تاخیر داریم و خواهیم داشت. مطمئناً تا آخرین لحظه مبارزه کنید. اتفاقات فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد و امیدواریم ادامه پیدا کند. انشاالله به نفع خیبر کاری کنیم.

وی ادامه داد: به نظرم شمس آذر از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و اختلاف ما در آن صورت بود و در نهایت توانست برنده شود. در کل بازی خوبی بود درگیری های فیزیکی زیادی وجود داشت که تیم حریف در بالای جدول قرار داشت و جلوی ده هزار تماشاگر بازی می کرد. تا دقیقه 70 مسلط بودیم و بعد از زدن گل اول منتظر گل دوم بودیم اما بچه های ما در دفاع روی تک توپ اشتباه کردند و به شمس آذر فرصت گلزنی دادیم. به تیم حریف تبریک می گویم، آنها یک بازی عالی را بردند. انشاالله باید مسابقات دیگر را امتحان کنیم.

کمالوند در پایان در خصوص بحث اسکان در مشهد گفت: فدراسیون فوتبال اجازه اسکان در خیبر را به ما نداد. سازمان لیگ سال گذشته 18 مشکل با زمین تختی در خرم آباد داشت که حل نشد و امسال بعد از بازی وان پارس سازمان لیگ نامه ای به تیم فوتبال و باشگاه فرستاد و اعلام کرد که این کار را نمی کنند. اجازه داشتیم در خرم آباد میزبانی مسابقات را داشته باشیم و باید آنها را هم میزبانی می کردیم و به شهر دیگری نقل مکان می کردیم. ما مشهد را به دو دلیل انتخاب کردیم. یکی وجود مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) و دوم اینکه یک زمین استاندارد دارد که می توانی در آن فوتبال بازی کنی. به هر حال ما از طرفدارانمان حمایت نمی کنیم، نه تنها الان بلکه برای فصل آینده هم اجازه میزبانی در خرم آباد را به ما نمی دهند. مسئولان ورزش خرم آباد اگر می خواهند خیبر در این شهر ادامه پیدا کند باید فکری جدی کنند. استادیوم 15000 نفری خارج از شهر بدون استفاده متروکه شده است. در صورت فراهم شدن شرایط، خیبر می تواند مخالفان خود را در خرم آباد اسکان دهد. البته اگر از حضور تماشاگر خودداری کنیم به این معناست که امتیاز میزبانی را نداریم. در بازی دیروز شمس آذر حدود ده هزار تماشاگر داشت اما ما داخل و بیرون خانه دعوت هستیم و این مشکل ما را تحت فشار قرار می دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد همچنان با امید فراوان برای صعود تیمش صحبت می کند.

کمالوند: تا آخرین لحظه برای لیگ برتر می جنگیم