کنعانی ها: مدیون تمرین سوم قلانوی هستم


سرویس خبر شماره: 2010190
2 آوریل 1403 در 11:12 ب.ظ.
6.7 هزار |

11نقطه نظر

دو گلم برای مردم عیدی بود.

مدافع میانی تیم ملی ابراز امیدواری کرد روند خوبی که در حال حاضر در تیم ملی و باشگاهی تجربه می کند حفظ و ادامه یابد.

کنعانیان: من مدیون قلانوی هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدحسین کنعانی زادگان روزهای فوق العاده ای را سپری می کند. او پس از دبل با پیراهن پرسپولیس مقابل پیکان، در دومین روز از سال جدید موفق شد با ملی پوشان گلزنی کند تا آمادگی بالای خود را نشان دهد.
کنعانی زادگان که به عنوان بهترین بازیکن میدان مقابل ترکمنستان انتخاب شد، در نشست خبری امیر قلانوی حضور یافت و اولین قسمت صحبت های خود را در خصوص پیروزی 5 بر صفر با تبریک به هواداران حاضر در ورزشگاه آغاز کرد.: عید را به همه و شما خبرنگاران تبریک می گویم. فکر می کنم نزدیک به 30 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. از مردم و هوادارانی که برای حمایت از ما آمدند و بعد از بازی های آسیایی به ما این دلگرمی را دادند تشکر می کنم. تونستیم خوشحالشون کنیم و یه عیدی بهشون بدیم و امیدوارم این روند رو ادامه بدیم.
وی سپس از نمایش فنی خود صحبت کرد و گفت: خدا را شاکرم که وظایف محوله از سوی کادر فنی را انجام دادم و زحمات بچه ها را نیز با دو هدف مشخص کردم و انشالله این روند را ادامه خواهم داد.

از کنعانی ها درباره جوانگرایی در تیم ملی سوال شد که او پاسخ داد: امیرخان همیشه با ما و مخصوصاً با بزرگان تیم صحبت می کند و اگر انتقادی دارد با بزرگان تیم صحبت می کند. من به او مدیونم؛ چون من را در ملوان کشف کرد و به من پیشنهاد بازی داد، این تجربه ای که الان در 29 سالگی زندگی کردم، انشالله می توانم به جوانانی که در کنارمان هستند کمک کنم. البته من هم جوان هستم (می خندد). کادر فنی از ما خواست که این سوالات را نه در زمین، بلکه در خارج از زمین با جوانان مطرح کنیم. این خارج از زمین مهم است و ما بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم زیرا این آینده فوتبال ما است. این تغییر نسل و ترکیب افراد جوان و با تجربه می تواند برای آینده مثمر ثمر باشد تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

کنعانی زادگان سپس در مورد حضور حزباوی و فلاح در تیم ملی گفت: قلانویی و اعضای سابق تیم درباره امین حزباوی و سامان فلاح که در دقایق پایانی وارد زمین شدند همیشه می گویند که باید قدر این پیراهن را بدانید چون نماینده 80 میلیون هستید. همیشه سعی کنید جایگاه خود را حفظ کنید و بهترین رفتار خود را در خارج از زمین و بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشید. همه جوانان می دانند که باید از این پیراهن لذت ببرند و بهترین تلاش خود را بکنند. در مورد تبریک تولدم هم باید بگویم که فکر می کنم گلی که زدم هدیه خوبی برای مردم کشورم بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی