کاپیتان علیرضا جهانبخش است و من نیستم.


سرویس خبر شماره: 2010189
2 آوریل 1403 در 10:49 ب.ظ.
16.8K |

6نقطه نظر

طارمی: در مورد سادگی کوهنوردی اشتباه می کنید!

مهدی طارمی درباره شرایط فوتبال ایران صحبت کرد.

کاپیتان علیرضا جهانبخش است و من نیستم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار مقابل ترکمنستان که با نتیجه 5 بر صفر به سود تیم ملی به پایان رسید در جمع خبرنگاران حاضر شد. و به آنها گفت: بازی بسیار خوبی بود و همانطور که دیدید ما موقعیت های زیادی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ایجاد کردیم. می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما تمام تلاشمان را کردیم تا مردم را خوشحال کنیم. از همه هوادارانی که آمدند و واقعا به ما انگیزه دادند تشکر می کنیم. ما هرگز به آن فکر نکردیم و این به ما کمک کرد تا بازی را ببریم.

مهاجم بوشهری تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اینکه بگوییم صعود قطعی است اصلا درست نیست. بازیکنان جدید زیادی به ما اضافه شده اند. نمی توانیم به این یک مسابقه راضی باشیم و دیدارهای سخت زیادی در انتظارمان است. تا جام جهانی قدم به قدم پیش می رویم و حالا به بازی بعدی فکر می کنیم.

او کاپیتان تیم ملی ایران شد: ما گروهی هستیم که همه دور هم جمع شدیم. کاپیتان علیرضا جهانبخش است و نه من. اگر بچه ها موافق باشند، به عنوان سرپرست تیم، همه ما دوست داریم تا روزی که با هم هستیم دوستانه و متحد باشیم و نتایج خوبی برای شادی مردم انجام دهیم.

مهدی طارمی درباره عملکرد جوانان تازه دعوت شده توضیح داد: آنها جوانان خوبی هستند و در این دو روز در تمرینات ناهماهنگی وجود داشت و این یک امر طبیعی و طبیعی است. در کل بازیکنان خوبی دعوت شدند. کادر فنی خوب آنالیز کرد و با دانش خود از بازیکنانی دعوت کرد که بتوانند به تیم کمک کنند.

وی درباره احساس مردم پس از جام ملت های آسیا گفت: من هم دیروز در یک برنامه تلویزیونی گفتم که به گذشته فکر نمی کنم و آینده را می بینم. شاید در این دیدار می توانستیم هفت گل بزنیم، اما پنج گل زدیم، اتفاق خاصی نیفتاد. من فقط به بازی بعدی فکر می کنم و دوست ندارم در مورد جام ملت های آسیا صحبت کنم. همچنین از همه هوادارانی که در این سرما تشویق کردند تشکر می کنم. سرمایه ما هواداران هستند و انرژی آنها باعث شد بهتر بازی کنیم و گل بزنیم.

او اضافه کرد: شما می گویید رسیدن به جام جهانی آسان شده است، اما این درست نیست. امروز قرعه کشی کره جنوبی را می بینید و می بینید که تیم های جام ملت های آسیا چقدر پیشرفت کرده اند بدون اینکه کسی نتایج آنها را پیش بینی کند. به هیچ وجه آسان نیست، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین اتفاق بیفتد.

وی در پایان تاکید کرد: خدا را شکر می دانید که ما امکانات لازم برای کسب عنوان قهرمانی را نداریم. این یک نکته است و توقعات را پایین می آورد. ما نمی توانیم همیشه بخواهیم شرایط بازی با غیرت را فراهم کنیم. یک بازی یا 2 بازی، این اتفاق می افتد و شما یک مکان را از دست می دهید. متأسفانه فوتبال ایران از نظر باشگاهی به قهقرا رفته است، به همه تیم ها توهین نشده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی