گلسیانی-داسیلوا: توپولف 33 و بوئینگ 55!

گلسیانی در دربی های این فصل عملکرد خوبی داشت. دبل بازی رفت با دو گل سر و عملکرد درخشان در بازی برگشت، حالا در دربی حذفی فینال همه نگاه ها معطوف آخرین عملکرد او در فصل است. گلسیانی مثل همیشه در فینال پلی آف وظیفه دارد مانند بازی برگشت لیگ مقابل استقلال و نیروهای هجومی سدی غیرقابل نفوذ باشد و در بازی برگشت به عنوان نقطه قوت تیمش در بازی آزاد دیده شود. ضربات و پنالتی ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از ایران ورزشی، مطمئن باشید اگر نظرسنجی از بین هواداران پرسپولیس برای ارائه بهترین خرید پرسپولیس در فصل گذشته برگزار کنند، بیش از 60 درصد به گئورگی گلسیانی رای خواهند داد. در شرایطی که در ذهن هواداران پرسپولیس از همان ابتدا تا کنون گزینه هایی مانند سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی جذابیت بیشتری داشتند و سر و صدای بیشتری را به خود جلب می کردند.

ژئو در بازی رفت مقابل استقلال یک گل زد و خیلی ها درباره او گفتند و نوشتند، اما بدون شک عملکرد این مدافع در بازی برگشت تاثیرگذارتر بود زیرا آسمان از زمین 18 قدمی تیمش در کنار پورعلیگنجی یک گاوصندوق درست کرد. . منطقه و برخلاف بازی رفت، دروازه پرسپولیس باز نشد. .

1881637

گلسیانی مثل فوتبالیست های اروپایی خیلی صریح صحبت می کند، اهل پیشگویی های کنایه آمیز نیست، از کنایه و کنایه پرهیز می کند و بدون بی احترامی به کسی صحبت می کند و البته به سمت بخشش و چاپلوسی هم نمی رود.

1881639

پرسپولیس شماره 33 شبیه مدل های قدرتمند توپولوف بمب افکن روسی است و البته در مقابل آن شماره 55 استقلال قرار می گیرد که مانند مدل بمب افکن های بوئینگ در آسمان تهران به رقابت خواهد پرداخت. سیلوا مدافع گلزنی نیست اما تقابل او با گلسیانی روی ضربات ایستگاهی فوق العاده دیدنی خواهد بود. جدال این دو خارجی موفق فوتبال ایران شاید نبرد بهترین مدافعان دو تیم در دربی باشد. هر دو بازیکن 193 سانتی متر قد دارند و البته ژئو یک سال از سیلوا بزرگتر است. این دوئل را می توان نبرد خاموش دربی نامید و البته برنده یک جام می برد.


سرویس خبر شماره: 1941030
10 ژوئن 1402 ساعت 04:30
705 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دوئل دربی آسمانی بی صدا و جذاب

محمد کراگزلو



مجله اخبار فوتبال داخلی

یکی از مهم ترین بازی های دربی 101 بین دو مدافع است که یکی از اعضای جدایی ناپذیر اما تأثیرگذار سرخابی ها بوده اند.

گلسیانی-داسیلوا: توپولف 33 و بوئینگ 55!

گلسیانی فردا دوباره به مصاف مهاجمان استقلال می رود اما رقیب مستقیم او در میهمان کسی نیست جز رافائل داسیلوا برزیلی. مدافع تنومند استقلال در فصل گذشته خط دفاعی را هدایت کرد که تنها 10 گل دریافت کرد و پایه و اساس عملکرد شکست ناپذیر آنها در لیگ را گذاشت. داسیلوا یکی از گران قیمت ترین خارجی های فوتبال ایران بوده است، اما فصل قبل و این فصل نشان داد که هیچ قیمتی نامعقول نیست.

ژئو مانند یک کارمند لباس می پوشد و در ظاهر اصلاً ستاره نبوده و نیست، اما رفتار او در خارج از زمین فوتبال و آنچه در زمین ارائه می دهد حداقل چیزی شبیه به یک ستاره فوتبال ایران است. بدون شک او یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس در این فصل است و جدای از گل هایش از روی نقطه پنالتی یا در جریان بازی، یکی از سنگرهای خط دفاعی تیمش محسوب می شود که از ابتدا تاکنون شکسته نشده است. . تا پایان فصل و تا اینجای کار با یک روند فوق العاده پیشرفت کرده است.

یادمان باشد گلسیانی فقط یک مدافع میانی است که جنجالی نبود، بعد از امضای قرارداد در حین عکس گرفتن عدد 6 را نشان نداد و برای هواداران فضای مجازی نرمش نکرد. گیو آدم خوبی برای رسانه ها نبود و با اینکه هر بار در مصاحبه هایش احترام زیادی برای هواداران قائل بود، اما حد و مرزها را به خوبی می دانست و مانند یک حرفه ای در هر زمینه ای حدود اعتدال را می دانست.

1881636

گلسیانی استاد شوت به سمت دروازه است. او قبل از ضربات پنالتی مقابل فان پارس مصدوم شد و زمین را ترک کرد و شاید اگر بیرو به زمین نمی آمد پرسپولیس جایش خالی بود. او در مرحله یک چهارم نهایی دو بار با یک پنالتی مقابل تیم سابقش گلزنی کرد و در نیمه نهایی با یک پنالتی آتش بازی قرمزها بود.

سیلوا در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری در تیمش بازی کرده و قابل اعتمادترین بازیکن ساپینتو بوده است. برعکس، گلسیانی در برقراری ارتباط با رسانه ها خوب نیست و حتی برای گفتن حرفی در محل اختلاط نمی ایستد، چه برسد به مصاحبه با مطبوعات و سایت های ورزشی. در یک فصل و نیمی که از حضورش در فوتبال ایران می گذرد صحبتی از او نشده و به نظر می رسد رمز موفقیت او دوری از جنجال ها و حاشیه ها باشد.

1881638