گل محمدی: آخرین بازی لوکادیا 100 روز پیش بود


سرویس خبر شماره: 1838292
آگوست 23, 1401 @ 4:51 ب.ظ
18.3 هزار |

6نقطه نظر

نمی دانم او در آن مدت چگونه تمرین می کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در نشست خبری قبل و بعد از بازی غایب بود، در اولین واکنش به جذب لوکادیا گفت که در سه ماه گذشته بازی نکرده و سطح خود را نمی شناسم. از آماده سازی

* تمرکز دفاعی حریف بالا بود
در کل بازی خوبی بود هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. گردش توپ خوبی داشتیم اما در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و به دنبال کسب حداقل یک امتیاز بود.

گل محمدی می گوید تیمش مقابل ذوب آهن بدشانس بود.

* ذوب آهن می خواست از گل دوری کند
در ابتدای قهرمانی چون بازیکنان آمادگی 100 درصدی را ندارند، همه تیم ها هماهنگی و مشکلات جسمانی دارند. ذوب آهن در ده نفره تنها یک گل زد و گلی نزد و به هدفش رسید.

* دو بار به تیرک دروازه زدیم و بدشانس بودیم
در این بازی ها زدن گل اول بسیار مهم است. وقتی حریف اینطور دفاع می کند شاید فرصت های زیادی نباشد و باید از تک موقعیت ها استفاده کنیم. البته ما هم خوش شانس نبودیم و دو توپمان به دروازه برخورد کرد و موقعیت های دیگری هم داشتیم که گل نزدیم. در مجموع بازیکنان تمام تلاش خود را کردند اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

* امیدوارم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم
باید به خوبی ریکاوری کنیم و به سرعت برای بازی بعدی که اولین بازی خانگی ماست آماده شویم. ما باید بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

* آخرین بازی لوکادیا 100 روز پیش بود
لوکادیا بازیکن حرفه ای است و امیدواریم بتواند در شرایط خوبی به تمرینات ملحق شود و به تیم کمک کند. از شرایط تمرینی او اطلاعات زیادی در دست نیست. فکر می کنم آخرین بازی ای که او انجام داد 100 روز پیش بود و ما اطلاعات زیادی از نحوه تمرینات او در این مدت نداریم، اما امیدوارم آماده شروع تمرینات باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی