گل محمدی فقط کنار زمین زانو می زند و تماشا می کند / انگیزه ای در تیم یحیی نمی بینم / همین طور که صحبت می کنیم فکر می کنند می خواهیم برای پرسپولیس شمشیر بکشیم.

وی ادامه داد: حمید مطهری در پرسپولیس سنگین وزن بود اما الان وقتی تلویزیون نیمکت نشین را نشان می دهد فقط با هم صحبت می کنند و یک نفر وسط می خوابد. من انگیزه ای در تیم پرسپولیس نمی بینم که مربی به کنار زمین بیاید تا شور و هیجان را به تیم منتقل کند. گل محمدی روی زمین زانو زده و نگاه می کند. او هیجانی را که باید به تیم منتقل کند، منتقل نمی کند. این تیم میلیاردها تومان هزینه کرده و باید مردم را خوشحال کند. از کادر فنی و بازیکنان چیزی نمی بینیم. وقتی یه بازی خوب میبینی چشماتو میبندی و بازی تموم میشه ولی وقتی بازی پرسپولیس رو میبینی ناهار میری یا میخوابی چون هیچ اتفاقی تو بازی نمیفته.چون بازی های پرسپولیس خسته کننده هست و بعضی از بازیکنان نمیدونن اصلا چطور فوتبال بازی کنیم در دهه 50 در پرسپولیس ستاره هایی وجود داشت و این بازیکنان ردپای این ستاره ها را به جا گذاشتند و باید زحمت بکشند.

وی درباره عملکرد مربیان خارجی پرسپولیس نیز گفت: هیچ کاری نمی کنند. مربی دروازه بان های پرسپولیس فقط مراقب دروازه بان هاست. بیرانوند زمانی بهترین عملکرد را دارد که به تنهایی تمرین کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی درباره عملکرد بیرانوند نیز گفت: بیرانوند دروازه بان تیم ملی است و من او را دوست دارم اما در بازی با مس 10 پاس بلند ارسال کرد که 8 توپ از آن خارج شد. نمی دانم چرا پرسپولیس اینطور بازی می کند؟ شاید انگیزه ندارند. بعد از گلی که به مس رفسنجان زدند دیگر فوتبال بازی نکردند. در نیمه دوم اصلاً فوتبال خوبی ارائه نکردند. میلیاردها تومان هزینه شده و بازیکنانی که از آنها انتظار داریم آمده اند اما هیچ کدام عملکرد خوبی نداشته اند. تیمی که بازیکنان زیادی جذب می کند باید بین این بازیکنان هماهنگ شود. هماهنگی این بازیکنان به تیم آسیب می زند. پرسپولیس بازیکنان خوبی را از دست داد که وقتی به باشگاه دیگری رفتند عملکرد خوبی داشتند.

سلطانی افزود: اگر مس رفسنجان دقیق تری بازی می کرد و موقعیت هایش تبدیل به گل می شد باید بازی را 3-1 می برد. استقلال مقابل ذوب آهن برد اما فوتبال بازی کرد اما پرسپولیس فوتبال بازی نمی کند.

بهروز سلطانی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت: پرسپولیس بازی های خوبی انجام نمی دهد. وقتی صحبت می کنیم، برخی فکر می کنند می خواهیم شمشیر بکشیم. نمی خواهم مربیگری کنم و در پرسپولیس بازی کنم، کارم سازنده است و هیچ دشمنی با کادر فنی این تیم نداریم. بازیکنان پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان تنها 20 دقیقه فوتبال بازی کردند و سپس فقط در زمین قدم زدند. مس رفسنجان اگر از موقعیت هایش استفاده می کرد پیروز می شد.