یحیی در این فصل به فرمول قهرمانی بازگشت!

تیم یحیی در کنار عملکرد دفاعی خوب و گلزنی کم، یک گلزن و سرمربی خبره به نام لوکادیا دارد که می تواند از فرصت های اندک گلزنی نهایت استفاده را ببرد. اگرچه از این به بعد نمی توان تیم قهرمان را پیش بینی کرد اما با این فرمول قطعا پرسپولیس یکی از مدعیان قدرتمند قهرمانی خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یحیی گل محمدی که تیمش در فصل گذشته عملکرد دفاعی ضعیفی داشت، تغییرات زیادی در دروازه بان و خط دفاعی تیمش ایجاد کرد و بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی و دانیال اسماعیلی فر را به تیمش اضافه کرد.

پرسپولیس به عنوان رهبر فعلی لیگ برتر کمترین گل را به ثمر رسانده و قوی ترین خط دفاعی این تیم است. شاگردان یحیی گل محمدی تا اینجای فصل 3 گل به ثمر رسانده اند و مدافعان و دروازه بانان این تیم در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در فصل گذشته ضعف این تیم در خط دفاعی بود. استقلال به عنوان قهرمان لیگ بهترین خط دفاعی را داشت و کمترین گل را در بین تیم های لیگ به ثمر رساند.

یحیی گل محمدی پس از ناکامی در فصل گذشته و باخت به رقیب سنتی در راه قهرمانی، فهمیده است که فرمول قهرمانی داشتن دروازه بان قابل اعتماد، خط دفاع خوب و در مجموع گل های کمتر است. از این رو برای این فصل سرمایه گذاری زیادی روی خط دفاع و دروازه بان خود انجام داده و بازیکنان باکیفیتی به خدمت گرفته است.