یاران اللهیار مقابل تیمی که به لیگ برتر بازمی گردد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان مصدومیت و بازگشت اللهیار صیادمنش به زمین، تیم فوتبال هال سیتی روند بهتری را نسبت به گذشته آغاز کرد و عملکرد آنها به آنها کمک کرد تا از سقوط گزینه ها خارج شوند و احتمالا فصل یک را در رده چهاردهم به پایان برسانند. یا در رده پانزدهم لیگ برتر انگلیس قرار گرفت، اما تساوی اخیر این تیم مقابل سوانسی به ضرر حریفان تمام شد.

یاران صیادمنش هفته آینده در فینال فصل قهرمانی 2022-23 به مصاف لوتون رده سوم پلی آف می رود و به دنبال تثبیت جایگاه خود در رده چهاردهم است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تساوی هال سیتی در حضور صیادمنش مقابل سوانسی مانع از بازگشت آن تیم به لیگ برتر شد.

یاران اللهیار مقابل تیمی که به لیگ برتر بازمی گردد

اما در طرف مقابل، با آن تساوی نابهنگام یک هفته مانده به پایان فصل و عدم پیروزی، سوانسی با 63 امتیاز در رده دهم جدول چمپیونشیپ و به دلیل اختلاف 5 امتیازی با رده ششم قرار گرفت. میلوال شانسی برای صعود به لیگ برتر در مرحله پلی آف و رسیدن به فاصله 5 ساله با رده اول فوتبال انگلیس ندارد.

1870121
اللهیار قبل از تعویض در دقیقه 73 این دیدار با یک حرکت سریع و یک پاس به عقب، اوزان توفان را در موقعیت گلزنی قرار داد، ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و سومین پاس گل فصل ثبت نشد.

یاران صیادمنش در این دیدار به تساوی یک بر یک دست یافت که موقعیت های بیشتری نسبت به حریف خود داشت و حتی به تیر دروازه هم برخورد کرد اما با این نتیجه 57 امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول لیگ انگلیس قرار گرفت.

هال سیتی در آخرین دیدار خود در هفته 45 و قبل از پایان فصل 2022-2023 لیگ برتر، برای نهمین بازی متوالی، اللهیار صیادمنش را به عنوان وینگر راست در ترکیب اصلی قرار داد و به مصاف سوانسی رده دهمی رفت. تیمی که حریفش می توانست برنده شود، شانس صعود به لیگ برتر را داشت، اما این اتفاق نیفتاد.

1870122

سرویس خبر شماره: 1934843
12 مه 1402 در 06:15 ب.ظ
622

0نقطه نظر