سیاتل حداقل دستمزد را برای رانندگان Uber و Lyft تصویب می کند

شورای شهر سیاتل روز سه شنبه استاندارد حداقل دستمزد را برای رانندگان اوبر و لیفت تصویب کرد و به عنوان دومین شهر کشور برای این کار شناخته شد.

طبق این قانون که از ژانویه اجرایی شد ، شرکت های هواپیمایی ملزم به پرداخت مبلغی تقریباً معادل پس از هزینه ها با حداقل دستمزد ساعتی 16 دلار شهر برای شرکت هایی با بیش از 500 کارمند هستند.

جنی دورکان ، شهردار شهر در بیانیه ای گفت: “این اپیدمی خطوط گسل در سیستم های محافظت از نیروی کار ما را در معرض دید قرار داده و بسیاری از کارگران خط مقدم مانند کارگران کنسرت بدون شبکه ایمنی را ترک کرده است.”

قانون سیاتل که با نتیجه 9-0 به تصویب رسید ، بخشی از موج تلاش شهرها و ایالت ها برای تنظیم خدمات حمل و نقل اقتصادی موقت است. سال گذشته ، کالیفرنیا قانونی را تصویب کرد که در واقع Uber Lyft را ملزم به طبقه بندی رانندگان به عنوان کارمندان و نه پیمانکاران مستقل می کند ، به آنها تضمین می کند از جمله حداقل دستمزد ، دستمزد اضافه کار و کارگر. جبران خسارت و بیمه بیکاری. این شرکت ها از ابتکاری در انتخابات نوامبر حمایت می کنند که رانندگان را از قانون کالیفرنیا معاف می کند.

ترامپ می گوید که چین باید از کنترل تیک توک صرف نظر کند
بخوانید:

اوبر و لیفت از نهادهای نظارتی فدرال برخورد بهتری داشتند. هفته گذشته ، وزارت کار قانونی را پیشنهاد کرد که احتمالاً رانندگان را به عنوان پیمانکار طبقه بندی می کند ، اگرچه این قوانین ایالتی مانند قوانین کالیفرنیا را زیر پا نمی گذارد.

همانند نیویورک ، قانون سیاتل معادله ای برای حداقل غرامت برای هر سفر ایجاد خواهد کرد – ترکیبی از نرخ دقیقه و مایل که “با توجه به میزان استفاده” یا کسری از هر ساعت که “رانندگان در اتومبیل خود دارند” “در اندازه” افزایش می یابند. ایده این است که برای جبران خسارت کمتری به رانندگان ، نرخ بهره کمتر باید با نرخ بالاتر در دقیقه و مایل مطابقت داشته باشد.

جریان مستقیم جت و دلفین: چگونه می توان NFL هفته 6 2020 را از هر کجا بصورت آنلاین تماشا کرد
بخوانید:

هدف از این فرمول تولید دستمزد ساعتی کمتر از 30 دلار قبل از هزینه و ایجاد انگیزه برای شرکت ها است تا رانندگان خود را مشغول کنند نه اینکه بازار را با ماشین پر کنند تا زمان انتظار مسافر کاهش یابد.

سخنگوی Lyft CJ Macklin گفت: “طرح شهر بسیار ناقص است و باعث از بین رفتن شغل هزاران نفر – فقط تا 4000 راننده فقط در Lyft – و حمل بار مشترک از سیاتل خواهد شد.”

اوبر از اظهار نظر خودداری کرد ، اما در نامه اخیر خود به شورای شهر سیاتل گفت که سیاست نیویورک منجر به پروازهای کمتر و افزایش قیمت مسافران شده است و این باعث شده است که این شرکت تعداد رانندگان روی سیستم عامل را به یک باره محدود کند.

Falcons vs Cowboys Stream Live: چگونه می توان NFL هفته 2 آنلاین را از هرجای دیگر آنلاین تماشا کرد
بخوانید:

مایکل ریچ ، اقتصاددان کار در دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی ، مهندس مقیاس نیویورک و مشاور سیاتل در مورد قانون جدید خود ، گفت که متوسط ​​حقوق و دستمزد راننده در نیویورک افزایش یافته است و درآمد کلی به اندازه ای افزایش یافته است که تقاضای پایین را به دلیل قیمت های بالاتر جبران می کند.

آقای رایش گفت که پس از اجرایی شدن سیاست ، رشد پروازها کند شد ، اما افزود که این بیشتر به دلایل غیر مرتبط بود.

علاوه بر استاندارد پرداخت ، در مقیاس سیاتل آمده است كه شركت ها باید تمام مشاوره ها را به رانندگان تحویل دهند ، این مشاوره نمی تواند حداقل باشد و شركت ها باید با تجهیزات حفاظتی مانند ماسك ، رانندگان را تهیه یا خسارت دهند.

Dolphins vs 49ers live stream: how to watch NFL week 5 online from anywhere
بخوانید:

برنامه گسترده تری که توسط خانم دورکان به نام Fare Share پیشنهاد شده است ، در پاییز سال گذشته تصویب شد. این دستورالعمل شامل مالیات Uber Lyft به میزان 51 سنت برای سواری بود که بخشی از آن به تأمین بودجه یک پروژه تراموا در مرکز شهر و پشتیبانی از رانندگان کمک کرد ، از جمله کمک به درخواستهای تجدیدنظر در صورت حذف از هر دو سیستم عامل.

مقیاس کرایه ای برای ایجاد حداقل دستمزد برای رانندگان تاکسی به شهر احتیاج داشت ، اما مطالعه ای را برای تعیین مبلغ سفارش داد.

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y5nh7bgp
is.gd/sj310x
shrtco.de/S1UHY
clck.ru/R8c8x
u.nu/10403
ulvis.net/vIH

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا