اریک تن هاگ قبل از ورود به منچستریونایتد حکم وحشیانه ای را در مورد بازیکنان کم روحیه منچستریونایتد صادر کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

شواهد حاکی از آن است که هواداران یونایتد با توجه به تغییر ثروت باشگاه توسط تن هاگ منتظر چیزهای زیادی هستند. این کار بدی نیست، اما او تا اینجا خوب کار کرده است.

تن هاگ به Voetbal International گفت از طریق دیلی میل که او در لحظه ورود کار زیادی برای انجام دادن داشت.

یونایتد در یک کارزار فاجعه‌بار که در طول فصل سه مربی را در اختیار داشت، در جایگاه ششم قرار گرفت، فقط برای یک مقام در لیگ اروپا کافی بود.

تن هاگ پس از اینکه 20 بار انگلیسی بدترین فصل خود را در لیگ برتر از نظر تعداد امتیازات تجربه کرد، وارد یونایتد شد.

سرمربی هلندی خاطرنشان کرد: برای ایجاد این (تغییر فرهنگ) در رختکن، به شخصیت‌هایی نیاز دارید. به همین دلیل خرید کازمیرو بسیار مهم بود. او می تواند این روند را تسریع کند زیرا می داند که برای کسب عناوین باید چه کاری انجام دهید.

پس از اخراج اوله گونار سولسشر، مایکل کریک قبل از اینکه رالف رانگنیک در نقش موقت تا پایان فصل روی کار بیاید، هدایت را بر عهده گرفت.

تن هاگ از کازمیرو تمجید کرد و برزیلی را به عنوان فردی معرفی کرد که به طور قابل توجهی به تغییر فرهنگ در باشگاه و بازگرداندن ذهنیت برنده کمک می کند.


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، در مورد بازیکنان یونایتد و وضعیت تیم زمانی که برای اولین بار پا به اولدترافورد گذاشت، حکم وحشیانه ای صادر کرد.

او گفت: «هیچ روحی در آن (اتاق رختکن) نبود، من هیچ پویایی تیمی در تیم ندیدم. سرسختی ذهنی بسیار پایین بود.»

از زمانی که تن هاگ هدایت این تیم را بر عهده گرفت، یونایتد و بازیکنان به تدریج پیشرفت کرده اند و به نظر می رسد تیم به گوشه ای رسیده است.

روحیه جنگندگی برای یکدیگر، اولویت دادن به تیم، واقعاً در این تیم نبود. تغییر فرهنگ برای من مهمترین چیز بود.»

مدیریت ظریف و استادانه حماسه کریستیانو رونالدو نمونه خوبی از تغییرات ده هاگ در باشگاه است.

https://thepeoplesperson.com/2022/12/23/erik-ten-hag-delivers-brutal-verdict-on-man-uniteds-low-mentality-players-before-his-arrival-256980/ منبع: