انتقاد دوباره کومان از بارسا لاپورتا حرفش را قطع می کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد کومان که در حال حاضر هدایت تیم ملی هلند را بر عهده دارد، سرمربی سابق بارسلونا است. او امروز با افشاگری علیه خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسا، گفت که زمانی که روی نیمکت تیم کاتالان می نشست، قصد داشت جورجینیو واینالدوم را به خدمت بگیرد اما لاپورتا برای اجرای برنامه هایش مانع از این انتقال شد.

واینالدوم احتمالا پشیمان است که نتوانسته به بارسا برود. چون روزهای خوبی را در پاری سن ژرمن سپری نکرد و در نهایت تابستان امسال به صورت قرضی راهی رم شد تا در این فصل زیر نظر ژوزه مورینیو بازی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا مدعی است که خوان لاپورتا او را از انجام درخواست کومان برای خرید جورجینیو واینالدوم تنها برای ناراحتی و آسیب رساندن به برنامه هایش منع کرده است.

انتقاد دوباره کومان از بارسا  لاپورتا داشت حرفش را قطع می کرد


سرویس خبر شماره: 1844904
31 سپتامبر 1401 ساعت 20:00
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

واینالدوم در سال 2021 از تمدید قرارداد با لیورپول خودداری کرد و در تابستان همان سال به بازیکن آزاد تبدیل شد. کومان قصد داشت این ستاره را از هموطنش به بارسلونا منتقل کند تا خط هافبک بارسا تقویت شود. اما در نهایت این انتقال محقق نشد و واینالدوم راهی پاری سن ژرمن شد. کومان چند ماه بعد از بارسلونا اخراج شد.

کومان امروز در مصاحبه ای با انتقاد از خوان لاپورتا گفت: من سعی کردم واینالدوم را به بارسا منتقل کنم اما موفق نشدم زیرا رئیس باشگاه می خواست مرا ناراحت کند و مانع اجرای برنامه هایم شود. در نهایت به پاری سن ژرمن رفت.