عکس کدام تیم در نقل و انتقالات نیم فصل عملکرد بهتری داشت؟

با توجه به آرای نظرسنجی ها، تیم پرسپولیس با بیشترین آرا موفق ترین تیم نقل و انتقالات نیم فصل محسوب می شود. با این حال عملکرد مدیریتی سپاهان مورد توجه قرار گرفت و سرعت لیدر لیگ مورد توجه دنبال کنندگان اخبار نقل و انتقالات قرار گرفت.

اضافه می شود که عملکرد نقل و انتقالاتی سایر تیم های لیگ برتر مورد توجه 8.1 درصد از مردم قرار گرفت و تیم گل گهر با 4.9 درصد کمترین رای مردم را به خود اختصاص داد.

در این نظرسنجی نزدیک به 45 هزار نفر شرکت کردند و در نهایت تیم پرسپولیس با 39.2 درصد بیشترین رای را از آن خود کرد و تیم های سپاهان و استقلال به ترتیب با 35.5 و 12 و 4 در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که خوانندگان خبر چندان از حذف و اضافه شدن تیم استقلال راضی نیستند و یا حداقل عملکرد مدیریتی این تیم را با فاصله از بهترین عملکرد ارزیابی می کنند.

نظرسنجی بهترین تیم انتقال



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر شاهد تغییرات بزرگی در چندین باشگاه بوده است. در همین زمینه سایت خبری با طرح این سوال که کدام تیم در نقل و انتقالات نیم فصل بهترین نتایج را کسب کرد؟ و از مخاطبانش خواست تا در صورت تمایل از بین گزینه های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر بهترین تیم را انتخاب کنند. گزینه در لیستی وجود ندارد، “سایر” را انتخاب کنید.