قرمزها امیدوارند هافبک جذب کنند/ مذاکرات ادامه دارد

میلان تصمیمی برای ارائه پیشنهاد بالای 18 میلیون یورو با بند پاداش ندارد، اما بسیاری از رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که روسونری از قبل با این بازیکن به توافق شفاهی رسیده و او دوست دارد پیراهن این تیم را به دوش بکشد.

میلان مدت هاست که شرایط سانچز را دنبال می کند و به دنبال این بود که این بازیکن را برای فصل جدید به ترکیب خود اضافه کند. آنها معتقدند این بازیکن می تواند گزینه بسیار خوبی برای جایگزینی فرانک کسیه باشد که تصمیم گرفته در پایان قراردادش میلان را ترک کند و برای فصل آینده پیراهن بارسلونا را بر تن کند. با این حال، پاری سن ژرمن نیز برای جذب این ستاره پرتغالی وارد رقابت شده تا کار را برای میلان سخت کند. گفته می شود پیشنهاد آنها برای جذب این بازیکن سابق بایرن مونیخ حدود 30 میلیون یورو بوده است.

میلان هنوز به پیشنهاد بزرگ ارائه شده توسط PSG تسلیم نشده است و امیدوار است که قرارداد انتقال سن سیرو سانچز را با لیل در اسرع وقت امضا کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سرمربی لیل هفته گذشته اعلام کرد که پاریسن ژرمن هنوز پیشنهاد رسمی برای جذب سانچز ارائه نکرده است و حالا اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده که میلان همچنان در حال جذب این بازیکن است.