محرومیت داور شیلیایی به دلیل توهین به بازیکنان

مارسلو دیاز بازیکن Advax در این رابطه گفت: “من بدون بی احترامی با او صحبت کردم، اما او آنقدر متکبرانه رفتار کرد که بازی از او دور شد. اگر از هر بازیکنی در زمین بپرسید، او همین را خواهد گفت.” زمین.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

فدراسیون فوتبال شیلی در این زمینه تحقیقاتی را آغاز کرد و با به دست آوردن فایل صوتی فحاشی گامبوآ و شهادت داور چهارم، تصمیم به محرومیت او گرفته شد. این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی گزارش شده و گامبوآ به احتمال زیاد از داوری کوپا لیبرتادورس محروم خواهد شد.

1833454

نیکلاس گامبوآ داور شیلیایی به دلیل توهین و فحاشی به بازیکنان اوداکوس ایتالیاو از محرومیت محروم شد.

محرومیت داور شیلیایی به دلیل توهین به بازیکنان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیکلاس گامبوآ در جریان دیدار تیم های اوداکوس ایتالیانو و یونیورسیاد کاتولیکا از لیگ فوتبال شیلی به بازیکنان اوداکوس ایتالیانو توهین کرد و با اثبات این اتهام از انجام وظایف خود محروم شد. پس از پایان بازی بازیکنان اوداکس در جمع خبرنگاران درباره تخلف داور صحبت کردند و این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

1833453

گامبوآ ابتدا گفت هیچ مدرکی علیه او وجود ندارد اما پس از شهادت داور چهارم، دفاع خود را از دست داد. بازیکنان اوداکس گفتند که توهین و فحاشی داور فقط به آنها نبود و گامبوآ در هر بازی به بازیکنان توهین می کرد.


سرویس خبر شماره: 1896459
Mar 27, 1401 @ 5:51 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رسوایی در فوتبال شیلی