منتظر اولین هت تریک لواندوفسکی برای بارسا باشید

بونیک ادامه داد:“لواندوفسکی در آلمان گل های زیادی به ثمر رساند و دلیل آن کیفیت بالای او بود. بازیکنی مانند لوا می تواند در هر تیمی گل های زیادی به ثمر برساند. آمار گلزنی او به دلیل بازی در بایرن بالا نبود. او گل زد. یک دو گل در دو بازی اخیر بارسا و من مطمئن هستم که او به زودی هت تریک خواهد کرد. ما شاهد هت تریک های زیادی از لوا در بارسا خواهیم بود. وقتی او گفت که بایرن را ترک خواهد کرد، تصمیمش کاملا جدی بود. فکر می کنم او دیر فوتبال آلمان را ترک کرد و باید زودتر این کار را می کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره لهستانی در اولین بازی رسمی بارسا مقابل رایو وایکانو موفق به گلزنی نشد اما در دو بازی بعدی مقابل سوسیداد و رئال وایادولید موفق به گلزنی شد. او با چهار گل و مشترک با بورخا ایگلسیاس، آقای گل لالیگا است و بدون شک رقابت جذابی با کریم بنزما برای قهرمانی LPChichi خواهد داشت.

زبیگنیو بونیک، رئیس سابق اتحادیه فوتبال لهستان، مطمئن است که روبرت لواندوفسکی به زودی برای بارسا هت تریک خواهد کرد.

منتظر اولین هت تریک لواندوفسکی برای بارسا باشید

زبیگنیو بونیک، رئیس سابق اتحادیه فوتبال لهستان که در دهه 80 ستاره یوونتوس بود، در مورد راز درخشش اولیه لواندوفسکی در بارسا صحبت کرده است.“آب و هوای بارسلونا فوق العاده است و نمی توان آن را با مونیخ مقایسه کرد. لواندوفسکی از تمرین و بازی برای بارسا لذت می برد و بسیار با انگیزه است. بازی ها در شب برگزار می شود و هوا نه ابری است و نه بارانی. دمای هوا در اسپانیا به ندرت به زیر صفر می رسد.” می دانم که لوا همیشه دوست داشته در چنین شرایطی بازی کند.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، روبرت لواندوفسکی توانست بایرن مونیخ را ترک کند و راهی بارسلونا شود. او در پایان فصل گذشته گفت که قصد دارد بایرن را ترک کند. لواندوفسکی همیشه دوست داشت بازی در لالیگا را تجربه کند و شروع بسیار خوبی در بارسلونا داشت.


سرویس خبر شماره: 1841384
9 سپتامبر 1401 @ 5:45 بعد از ظهر
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او عاشق بازی در بارسلونا است