نصرتی: خمس حق دارد که یاد نکند

دستیار ایرانی خمس در این خصوص به خبرنگار ما گفت: طبیعی است که او نمی خواهد در ورزشگاه یادگار بازی کند، زیرا فوتبالی که او به دنبال آن است می تواند در زمین صاف بازی کند و چمن دولتی ورزشگاه یادگار امام (ره) نیست. اصلا خوبه علاوه بر اینکه چمن کیفیت پایینی دارد، بی نظمی های زیادی نیز روی آن دیده می شود که باعث می شود توپ به طور ناگهانی تغییر جهت داده و امکان بازی در زمین وجود نداشته باشد.

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا خمس در تصمیم خود جدی است؟ وی گفت: آقای خامس در فوتبال با کسی سر و کار ندارد. او سرمربی تراکتور است و می خواهد تیمش نتیجه بگیرد. ایشان در کمپ باشگاه زندگی می کند و از صبح تا شب خود را وقف تیم می کند و دوست ندارد زحمات او و دیگران اینگونه به هدر برود. البته در این مورد باید دید مسئولان باشگاهی و استانی چه تصمیمی خواهند گرفت و آیا امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه بنیان دیزل وجود دارد یا خیر.

1829081

نصرتی با اشاره به ورزشگاه یادگار و انتقاد هواداران گفت: به نظر من هواداران باید از مسئولان ورزشگاه انتقاد کنند زیرا اگر چمن این ورزشگاه کیفیت خوبی داشت آقای خامس از او برای بازی در ورزشگاه بزرگتر استقبال می کرد. او دوست دارد تمام ورزشگاه یادگار پر از تماشاگر باشد و چمن ورزشگاه برای تیمش خوب باشد تا عملکرد مطلوبی را ارائه دهد.

مدافع سابق تیم ملی درباره سرمربیگری امیر قلعه نویی نیز گفت: به نظرم آقای قلعه‌نویی انتخاب شایسته‌ای برای هدایت تیم ملی بود. او کارنامه پر افتخاری دارد و با دانشی که به عنوان مربی دارد می تواند تیم ملی را به خوبی هدایت کند. تنها نکته این است که باید به خوبی بر آنها نظارت شود و همه امکانات لازم برای موفقیت دوباره تیم ملی فراهم شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دستیار ایرانی پاکو خمس از درخواست خود برای توقف بازی های تراکتورسازی در یادگار امام می گوید.

نصرتی: خمس حق دارد که یاد نکند


سرویس خبر شماره: 1896190
26 مارس 1401 در 12:13 ب.ظ |
1.8K |

0نقطه نظر

باید به قلانوی فرصت بدهیم

وی درباره تاثیر کیفیت چمن در بازی اخیر سرخ پوشان تبریزی توضیح داد: البته کادر فنی تراکتورسازی هیچ وقت نتیجه را بهانه نمی گیرد، اما در برخی موارد همه ما احساس می کردیم که کیفیت چمن باعث می شود توپ به همان اندازه ضربه بخورد. بازیکنان قصد نداشتند چند موقعیت خوب به همین دلیل از دست رفت و در نهایت بازی را باختیم. البته مسئولیت این ناکامی کاملا بر عهده کادر فنی است و ما هرگز نخواستیم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم.

دستیار خمس درباره وضعیت چمن بانیان دیزل گفت: ورزشگاه بنیان دیزل چمن بسیار خوبی دارد و در تمرینات و بازی های دوستانه به آنچه می خواهیم می رسیم. حتی در زمستان که تیم های زیادی مشکل چمن دارند، ورزشگاه بنیان دیزل شرایط مثبتی دارد و معتقدم می تواند میزبان مسابقات این تیم باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 48 ساعت از درخواست پاکو خمس برای بازی در ورزشگاه بانیان دیزل به جای یادگار امام می گذرد و این خبر در فضای رسانه ای هواداران تراکتورسازی بسیار مورد توجه قرار گرفت. با این حال، در شرایطی که مدیران باشگاه نسبت به این موضوع ابراز نظر می کنند، محمد نصرتی از حرکت خمس حمایت می کند.

وی درباره مشکل ورود هواداران به ورزشگاه بانیان دیزل توضیح داد: هواداران رکن اصلی باشگاه تراکتورسازی هستند و ما از اینکه در حضور آنها بازی می کنیم بسیار خوشحالیم اما مشکل اینجاست که هواداران هم از تیم می خواهند کار خوبی انجام دهد. نشان می دهد. . از طرفی ورزشگاه بانیان دیزل پذیرای هواداران در بازی های ماشین سازی و توسعه بوده است و به همین دلیل معتقدم مشکلی برای ورود آنها وجود نخواهد داشت. حتی به یاد دارم که در برخی مسابقات تمام ورزشگاه پر بود و 7000 نفر در ورزشگاه حضور داشتند.