نکونام تمام طلسم های مسجد سلیمان را شکست

فولاد توانست روند هفت هفته بدون برد و پنج بازی بدون برد را در شهر مسجد سلیمان به پایان برساند.

نکونام تمام طلسم های مسجد سلیمان را شکست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با کسب 8 امتیاز در 4 هفته ابتدایی، هیچکس فکر نمی کرد فولاد نستراره مدعی قهرمانی در 7 بازی بعدی خود فقط 4 امتیاز کسب کند. اما برای تیم خوب نکونام اتفاق افتاد و تنها نماینده باقی مانده ایران در آسیا شرایط خوبی ندارد.


سرویس خبر شماره: 1860202
28 دسامبر 1401 @ 21:46
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

بازگشت فولاد به لیگ برتر با دربی خوزستان همراه بود. دانش آموزان نکونام در شرایطی مجبور شدند به مسجد سلیمان سفر کنند که در 5 سفر قبلی خود به این شهر 2 بار باخت و 3 بار مساوی کرده بودند. در واقع فولاد هرگز نتوانسته بود نفت را در مسجد سلیمان در لیگ برتر شکست دهد.

شاگردان نکونام که در این بازی 4 بار دروازه میزبان را باز کردند، علاوه بر شکستن طلسم ناکامی های خود در مسجد سلیمان، موفق شدند به هفت بازی باخت خود پایان دهند و بدین ترتیب گربه خود را فدای سیاهی کنند و با یک پیروزی روحیه بخش. ، برای بازگشت به رقابت برای رتبه های بالای جدول آماده باشید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با تعطیلی لیگ برتر و وقفه ناشی از برگزاری مسابقات جام جهانی، نکونام از فرصت استفاده کرد و با برگزاری اردوی خارج از کشور و انجام بازی های دوستانه با تیم های برتر اماراتی، شاگردانش را در موقعیت خوبی قرار داد. این بازی برای آماده شدن برای شروع عالی لیگ برتر برگزار شد.

اما هفت بازی بدون برد برای فولاد، انگیزه بازیکنان این تیم را برای بازگشت دست پر به مسجد سلیمان بیشتر کرده بود. اتفاقی که افتاد و فولاد توانست بهترین پیروزی فصل خود را در شهر اولی ها کسب کند و برای اولین بار در این شهر پیروز ترک شود.