پیولی: بازی مقابل تاتنهام مهمترین بازی زندگی من است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که فردا تاتنهام در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تاتنهام می رود، استفانو پیولی با حضور در نشست خبری پیش از آن بازی گفت که اگرچه تمرکز او و تیمش برای رویارویی با این تیم انگلیسی بسیار زیاد است. آرامش کامل دارند.

نقش پائولو مالدینی
حضور مالدینی و ماسارا (مدیر ورزشی میلان) در کنار این تیم بسیار مهم است. با بودن در کنار تیم انگیزه بچه ها را بالا می برند و توصیه هایشان هم برای میلان مفید است و هم به ساختن آینده تیم کمک می کند. در هر صورت ما یک تیم کاملاً هماهنگ و هماهنگ هستیم.

پیولی با تاکید بر اینکه این رقابت های اروپایی می تواند به تیمش فضایی برای نفس کشیدن و رهایی از تنش های روزمره سری آ بدهد، دو بازی برگشت روسونری مقابل تاتنهام را مهم ترین بازی دوران مربیگری خود عنوان کرد و گفت: هرگز در این مرحله لیگ قهرمانان حضور نداشته است.

1801397

استفانو پیولی، سرمربی میلان در آستانه دیدار تیمش با تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار مقابل این تیم انگلیسی را مهم ترین بازی دوران مربیگری اش دانست.

پیولی: بازی مقابل تاتنهام مهمترین بازی زندگی من است

انگیزه روسونری برای برداشتن گام بعدی
تیم ما انگیزه بالایی دارد. بازیکنان ما مشتاقانه منتظر این بازی هستند، اما می دانیم که بازی سختی خواهد بود. تاتنهام تیمی قوی و با تجربه است. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشتیم و به آن مرحله رسیدیم و اکنون تنها هدفمان صعود هر چه بیشتر در این تورنمنت است.

بازی با تاتنهام
ما با تیمی بسیار متراکم و قدرتمند روبرو هستیم که کیفیت بالایی در خط حمله دارد. دو تا از هافبک های آنها بیرون هستند، اما تاتنهام می تواند جای خالی آنها را پر کند. آنها از نظر تاکتیکی تیم قدرتمندی هستند، اما ما سعی می کنیم آنها را شکست دهیم.

آنتونیو کونته
کونته هر جا می رود فلسفه فوتبالش را به این تیم منتقل می کند. همانطور که گفتم با وجود مصدومیت ها، تاتنهام به راحتی می تواند جای خالی خود را پر کند. تیم های کونته همیشه از نظر تاکتیکی قوی هستند.

1801399


سرویس خبر شماره: 1870150
24 فوریه 1401 در 5:26 ب.ظ
2.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

دو بازی برگشت با تاتنهام مهمترین بازی دوران مربیگری من است. من هرگز با هیچ تیمی در لیگ قهرمانان به این مرحله نرسیدم.

من به بازیکنان میلان افتخار می کنم
اتحاد یکی از مهم ترین ویژگی های میلان است. ما دائماً به دنبال راه حل های جدید برای مشکلات خود هستیم و به دنبال سرزنش و هدف قرار دادن یک یا چند نفر در تیم ما جایی ندارد. این فلسفه میلان است. من واقعا به بازیکنانم افتخار می کنم. حتما دیده اید که ما چه تیمی به هم پیوسته هستیم. واقعا برای من افتخار است.

1801398



مجله اخبار فوتبال خارجی