کلاغ ها در سکوت محض آواز می خوانند

در ادامه نیوکاسل قرار است چهارشنبه در جام اتحادیه انگلیس میزبان کریستال پالاس باشد و قبل از شروع جام جهانی در یک بازی حساس به مصاف چلسی می رود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ادی هاو پس از قهرمانی و صعود به مقام سوم با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت:
من از نتیجه بازی بسیار خوشحالم، ما بهترین عملکرد ممکن را نداشتیم، اما قصد ندارم این موضوع را زیر سوال ببرم.
ما در بهترین حالت خود نبودیم اما چهار گل فوق العاده به ثمر رساندیم.
در مقاطعی از بازی نتوانستیم درخشش هفته های قبل خود را تکرار کنیم، اما در صحنه هایی که باید جلو می رفتیم، این کار را به خوبی انجام دادیم. “

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیوکاسل پس از 8 بازی بدون شکست در لیگ برتر انگلیس موفق شد به جمع چهار تیم برتر راه یابد و شب گذشته در هفته پانزدهم این رقابت ها راهی سنت مری شد تا به مصاف ساوتهمپتون برود.

در این دیدار نیوکاسل کاملاً بر بازی مسلط شد و موفق شد با گل های آلمیرون، کریس وود، جو ویلاک و برونو گیمارچه میزبان را با نتیجه 4-1 شکست دهد.
این شکست سنگین برای ساوتهمپتون همچنین منجر به اخراج رالف هاسنهوتل اتریشی شد و از همه مهمتر، باخت تاتنهام مقابل لیورپول، نیوکاسل را بر تاین ریونز به مقام سوم لیگ برتر انگلیس رساند.

پیروزی 4-1 شب گذشته نیوکاسل آنها را به رده سوم لیگ برتر رساند تا آرسنال و منچسترسیتی نفس این تیم را پشت سر خود احساس کنند.

کلاغ ها در سکوت محض آواز می خوانند

اکنون نیوکاسل در جدول رده بندی جایگزین تاتنهام شده است و تنها 5 امتیاز با منچسترسیتی در رده دوم فاصله دارد.


سرویس خبر شماره: 1852404
17 نوامبر 1401 ساعت 03:36 |
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پس از تغییر مالکیت این باشگاه، روند رشد شاگردان ادی هاو ادامه دارد و در حال حاضر آنها تیمی سمی، بی رحم و منسجم هستند که بازی در برابر آن بسیار سخت است.