کنایه سنگین رامین رضاییان به بازیکنان فعال در اینستاگرام/برای دیده شدن فوتبالم به سپاهان آمدم

وی تاکید کرد: به عنوان یک فوتبالیست سعی می کنم تمام تلاشم را در زمین انجام دهم. وقتی این کار را می کنید، همه هواداران خوشحال می شوند. این بالاترین تعهد من است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رضاییان در گفت وگویی درباره شرایطش در تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشیم و با ارائه فوتبال خوب و زیبا باعث خوشحالی هواداران سپاهان شویم. قول من به هواداران سپاهان این است که تمام تلاش خود را انجام دهیم. سعی می کنیم بازی خوبی ارائه دهیم و برای رضایت هواداران به نتیجه برسیم.

وی افزود: نظر اصلی و هدفم این است که به گونه ای فوتبال بازی کنم که هواداران خوش بگذرانند و امتیاز بگیرند. واقعا خوشحال کننده است

مدافع جدید سپاهان درباره دلایل حضورش در این تیم توضیح داد: دوست دارم به تیمی بروم که بتوانم فوتبالم را به نمایش بگذارم و خوب بازی کنم. همه هواداران ایرانی می دانند که وقتی به تیمی می روم دوست دارم فوتبال خوبی بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم. سپاهان تیم بزرگی است و زمانی که می خواستم این تیم را انتخاب کنم با سرمربی تیم صحبت کردم. برای من ارزشمند بود که مربی بزرگی مانند مورایس با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. دیدم او و باشگاه چه اهداف بزرگی دارند.

رضاییان در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: دوست دارم با مربی بزرگی کار کنم، همیشه می گفتم فقط به فکر حرف زدن نباشید. بیایید با فوتبال و تمریناتمان تعهد خود را نشان دهیم. اگر در زمین خوب کار نمی کنید، حرف زدن، غرغر کردن، پست گذاشتن در اینستاگرام و قرار دادن قلب در صفحه مجازی فایده ای ندارد. خوب کار کردن در زمین بهتر از همه این حواشی است.