آتلانتا فالکونز کایل پیتس در OTA تمرین نمی کند

طبق کتاب ورزشی جورجیا، آتلانتا فالکونز 240+ برای برنده شدن NFC South است.

ستاره آتلانتا فالکونز، کایل پیتس، در شروع OTAs در حال تمرین نیست، زیرا او در حال بهبودی پس از پارگی MCL است که فصل گذشته متحمل شده بود.

پیتس به دنبال فصلی دوباره است. در 10 بازی دیگر که در سال 2022 انجام شد، پیتس تنها 28 دریافت به مدت 356 یارد و دو تاچ داون داشت. طرفداران و تحلیل گران به نوعی تقصیر را به گردن سنگین بودن خطای آرتور اسمیت می اندازند و این می تواند دلیلی باشد که پیتس فصل دوم کم رنگی دارد. او در مجموع چهارمین انتخاب شد تا بتوانیم بخشی از تقصیر را به گردن توانایی پیتس برای جدایی از خط دفاعی بیندازیم، اما او هنوز به اندازه کافی جوان است که بتواند در سطح بالایی در NFL تولید کند.



https://sportslens.com/news/atlanta-falcons-kyle-pitts-not-practicing-in-otas/ منبع:

فالکونز در حال حاضر به دزموند ریدر به عنوان بازیکن اصلی نگاه می کند. رایدر هرگز واقعاً فرصتی برای ایجاد شیمی با اندام جوان نداشت. او یک سایت خوش آمد برای ریدر خواهد بود زیرا او و دریک لندن قبلاً ارتباط خوبی با هم دارند. برای پیتس و رایدر نباید زیاد طول بکشد که چیزی مشابه داشته باشند.

این یک نوع نگران کننده است که پیتس پس از شش ماه حذف از عمل جراحی خود، هنوز تمرین را آغاز نکرده است. با این حال، آرتور اسمیت سرمربی تیم نگران نیست و آنها انتظار دارند بازیکنان مصدوم خود از جمله پیتس تا شروع اردو آماده باشند.

کایل پیتس (زانو) در OTAهای آتلانتا تمرین نمی کند

https://gray-wgcl-prod.cdn.arcpublishing.com/resizer/pKGaXxEZBGygUBQKBO3-OxWC7y8=/1200x675/smart/filters:quality(85)/cloudfront-us-east-1.images.arcpubrayshing.arcpubrayshing. ARFSEB4EQZCIZO2E2KZ24ST3UY.jpg

حمله Falcons در فصل 2023 NFL باید بهتر از سال های گذشته باشد، به خصوص دویدن عاقلانه. آنها بیژن رابینسون تگزاس را در مجموع در رده هشتم قرار دادند و خط حمله حول او متمرکز خواهد شد. دویدن به عقب تایلر آلگایر نیز بی دردسر نیست. آن‌ها یکی از دو تیم جوان‌تر را در کل NFL خواهند داشت.