آخرین مصدومیت لیورپول: نونز، دیاز و تیاگو به بازگشت نزدیکتر هستند – لیورپول اف سی

داروین نونز – مچ پا

هفته گذشته او در حال کار روی بهبودی خود با مانو کرسپو، یک پزشک فیزیکی بود مربی که در تمرینات قدرتی تخصص دارد.

آنچه کلوپ گفت (17 فوریه): اکنون او آن مصدومیت را دارد و این فصل به پایان رسیده است.

مادرید، اسپانیا - چهارشنبه، 15 مارس 2023: داروین نونیز از لیورپول در جریان بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید CF و باشگاه لیورپول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

خارج از زمان: رئال مادرید (15 مارس)
برگشتن: من سیتی (1 آوریل)


آرتور و دیوگو جوتا اخیراً به جمع بازگشته‌اند، اما با بازگشت برخی دیگر، اعلام می‌شود.

غیبت هافبک، مانند بسیاری از مصدومیت‌های تیم، بیش از حد انتظار طول کشیده است.

با تنها یک شروع کامل در تیم اصلی – پیروزی لیورپول در جام اتحادیه مقابل دربی – این مدافع راست با آسیب‌های مختلف که در فوریه با عمل جراحی زانو به اوج خود رسید، رشد خود را متوقف کرد.

خارج از زمان: 11 مارس (مقابل بورنموث)
برگشتن: فصل بعد


آنچه کلوپ گفت (10 مارس): بازگشت “ممکن” است، اما نه تا “پس از تعطیلات بین المللی”.

با این حال، “مصدومیت کاملا بد”، همانطور که یورگن کلوپ توصیف کرد، به این معنی است که او بقیه رقابت‌های فصلی را که در آن کلاس و همچنین مبارزه نشان داد، بازی در خط میانی و کمی جلوتر، از دست خواهد داد.

او در حال حاضر در نهایت به آمادگی جسمانی بازگشته است و با توجه به را لیورپول اکو، از هفته آینده تمرینات کامل را از سر خواهد گرفت.

گزارش ها حاکی از آن است که این مصدومیت در بازی مقابل رئال مادرید رخ داده است، مسابقه ای که در آن نونز تنها 57 دقیقه از بازی خارج شد.

آنچه کلوپ گفت (10 مارس): تیاگو، ما خواهیم دید که در چند هفته آینده چگونه پیشرفت خواهد کرد.

با توجه به تعطیلات بین‌المللی، اکنون زمان خوبی برای ارزیابی ترکیب و جمع‌بندی بازیکنان مصدوم لیورپول در دوران نقاهت به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه او بهترین بازیکن لیورپول در بازی های ابتدایی این رقابت ها بود، غیبت لوئیز دیاز در این فصل شاید مورد توجه قرار گرفته باشد.

خارج از زمان: 9 اکتبر (مقابل آرسنال)
برگشتن: اوایل آوریل


مردی که در واقع برای مدت زیادی در این فصل، طبق معیارهای خودش، از بازی خارج نشده، تیاگو است.

آنچه باجکتیچ گفت (16 مارس): خداحافظی با این فصل شگفت انگیز برای من بسیار ناراحت کننده است، اما می دانم که این بخشی از فوتبال است و فقط از نظر جسمی و روحی قوی ترم می کند.

لوئیس دیاز – زانو

«حتی اگر بتواند کمی زودتر برگردد، منطقی نیست. چون الان واقعا همینطوره [time] برای تقویت بدنی پسر و سپس شروع جدیدی که دوباره به آنجا رفتیم.”

https://www.thisisanfield.com/2023/03/liverpool-fc-injury-latest-nunez-diaz-thiago-edge-closer-to-return/ منبع:

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 14 مارس 2023: لوئیز دیاز بازیکن لیورپول قبل از جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی دور یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید CF به تنهایی تمرین می کند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

این یک دوره ناامید کننده بود، زیرا او قرار بود در طول جام جهانی بازگردد، اما زمانی که مجبور شد اردوی تمرینی دسامبر دبی را برای انجام عمل جراحی زانو ترک کند، دچار شکست شد.

کالوین رمزی – زانو

این فصلی نبوده که کالوین رمزی پس از خرید از آبردین در تابستان گذشته به آن امیدوار باشد.

نگرانی های اولیه زمانی که داروین نونز از تیم اروگوئه خارج شد، با خبرهایی مبنی بر اینکه مصدومیت “بریدگی مچ پا” است، اندکی برطرف شد. ال پاییس.

خارج از زمان: 7 فوریه (در مقابل وولوز)
برگشتن: آوریل


ولورهمپتون، انگلستان - شنبه، 4 فوریه 2023: ترکیب استفان باجتیک از لیورپول قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه ولورهمپتون واندررز اف سی و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این بازیکن اسپانیایی از زمان شکست 3-0 لیورپول مقابل وولوز در لیگ غایب بوده است.

استفان باژکتیک – ادکتور

یکی از دلایل اصلی فرم ضعیف لیورپول در این فصل، مصدومیت های مداوم تیم اصلی تیم بوده است.

او از زمان ورود به این تیم پس از جام جهانی، در خط میانی لیورپول شگفت‌انگیز بوده است.

از آن زمان مشخص شد که لیورپول درخواست کرده است که مهاجم از بازی های دوستانه آتی اروگوئه مقابل ژاپن و کره جنوبی کناره گیری کند، احتمالاً به عنوان یک اقدام احتیاطی.

تیاگو – لگن

خارج از زمان: اواخر ژانویه
برگشتن: فصل بعد