آرمان اکوان: جنگ بین ما و سپاهان نابرابر بود


سرویس خبر شماره: 2016198
3 اردیبهشت 1403 ساعت 03:27 |
2

0نقطه نظر

متأسفانه از نیمه دوم غافل شدیم

آرمان اکوان می گوید در حال حاضر ملوان آسیایی در این فصل انتظار می رود.

آرمان اکوان: جنگ بین ما و سپاهان نابرابر بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرمان اکوان مدافع تیم ملوان درباره این دیدار در میکس زون ورزشگاه سن سیروس گفت: بازی سختی بود. ما آن را پیش بینی کردیم. به هر حال جنگ در راس لیست قرار داشت و تلاش می کردیم سهمیه را بگیریم. فکر می کنم بازی را خوب شروع کردیم، اما متاسفانه در نیمه دوم شلخته بودیم. به تیم سپاهان موقعیت بدهید، آنها از موقعیت های خود استفاده می کنند. ما هم موقعیت ایجاد کردیم و جریمه شدیم.

وی با اشاره به شکست سپاهان گفت: این بازی ها حساس هستند و شما باید بدون خطا باشید. ناگفته نماند که سپاهان یکی از تیم هایی است که هزینه زیادی کرد و جنگ نابرابر بود، چرا که آنها همیشه به قهرمانی نزدیک می شوند، اما از ابتدا شرایط متفاوتی داشتیم. با این حال ملوان به لطف خدا به جایگاهی رسیده که انتظار می رود آسیایی شود. ما تلاش کردیم اما نشد. در هر صورت، این بخشی از فوتبال است و باید برد و باخت. امیدوارم در دیدار بعدی بتوانیم جبران کنیم و باعث خوشحالی هواداران و مردم انزلی شویم.

اکوان درباره حضور هواداران ملوان گفت: از آن جایی که فهمیدیم مهم نیست ملوان در کجای رده بندی قرار دارد، مهم این است که دل این هواداران همیشه شاد باشد. درد دل همه این افراد همین تیم است و با این تیم زندگی می کنند و این تیم را دوست دارند. مهم نیست ملوان در کجای رده بندی قرار دارد، باید او را برد تا هواداران را راضی نگه دارد. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده به نتیجه برسیم. 6 بازی باقی مانده و جام حذفی هم هست. ما هنوز امید زیادی داریم. امیدوارم آنها از تیم خود حمایت کنند و ما بتوانیم برای خوشحالی تلاش کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی