آماری عجیب از یحیی گل محمدی/ اوج رفتار تنش آمیز سرمربی پرسپولیس

وی که در اوج فشار هواداران و انتقادات برخی از پیشکسوتان تیم قرار داشت، نتوانست عصبانیت خود را از روی صندلی های تماشاگران مهار کند و به همین دلیل در مدت محرومیت دائمی خود بار دیگر با داور بازی با ذوب آهن درگیر شد. و تعلیق او.

باید دید گل محمدی پس از غیبت های انضباطی در دو هفته ابتدایی، کاهش بهترین محرومیت شخصی خود را آغاز خواهد کرد یا در مسابقاتی که گاهی فریاد زدن از روی نیمکت تاثیر مستقیمی بر بازی دارد، باز هم به رفتار تنش آفرین خود اشاره خواهد کرد. ” داوری تصمیمات



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اگر گفته می شود گل محمدی اولین چالش قبل از شروع لیگ برتر را با شخصیت خود دارد، اشتباه نیست. او برای ایجاد آرامش در تیمش باید الگوهای قدیمی را در ذهن خود بازسازی کند تا کمتر کسی هل دادن داور گل محمدی را به یاد آورد.

گل محمدی فصل گذشته به دلیل محرومیت نزدیک به 10 بازی نیمکت نشین بود. تیمی که در پایان فصل توانست با 63 امتیاز امتیازات خوبی را کسب کند، در صورتی که لیدر فنی اش در حاشیه بود قطعا می توانست تا هفته آخر به رقابت با استقلال ادامه دهد و شانس خود را برای ششمین قهرمانی متوالی افزایش دهد. لینک تحت کنترل است رفتار شخصی سرمربی باعث شد این اتفاق رخ ندهد تا رقیب سنتی پس از سال ها جام قهرمانی را لمس کند.

اوج رفتار پرتنش گل محمدی به جنجال سیدمهدی سیدعلی، داور فصل گذشته دربی بازگشت پیوند خورده است. گل محمدی پس از گلزنی استقلال وارد زمین شد و با دست به سینه داور ضربه زد تا با شش جلسه محرومیت (چهار جلسه پایانی و دو جلسه محرومیت) روبرو شود.

گل محمدی برای کنترل رختکن معروف خود به قدرت بیشتری در زمین داخلی نیاز دارد تا دیگر نه خبری از لو رفتن ترکیب این تیم در دو روز مانده به هر مسابقه باشد و نه تنش بین بازیکنان و کادر فنی برای بازی نکردن. .

آماری عجیب از یحیی گل محمدی/ اوج رفتار تنش آمیز سرمربی پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر بیست و دوم را با محرومیت از کمیته انضباطی آغاز می کند. نقطه جوش مرد آرام نیمکت نشین پرسپولیس در فصل گذشته در چند نوبت به اوج خود رسیده است به طوری که گاهی به دلیل اعتراضات عجیب به داوران بازی با محرومیت انضباطی مواجه می شد.

حالا یحیی بهتر از هرکسی می داند که در فصلی که همراهان همیشگی اش را در کنار خود ندارد و باید کارش را با دستیاران جدید دنبال کند، مهمترین اصل شخصی اش برای موفقیت تیم آرامش است.