شکایت رئیس لیگ پایه فدراسیون و تیم امید

رضا عبدی رئیس لیگ های پایه فدراسیون فوتبال معتقد است که فدراسیون فوتبال و تصمیم گیران تیم امید اگر به بازیکنان تیم های امید در لیگ برتر توجه بیشتری می کردند به راحتی می توانستند این مشکل را حل کنند. از امید وی در این خصوص می گوید: توجه کادرفنی تیم امید به بازیکنان رده امید باشگاه های بزرگسالان بیشتر است. اکثر بازیکنان با وجود اینکه در لیگ بزرگسالان نیمکت نشین هستند خود را از این تیم ها انتخاب می کنند! در حالی که بسیاری از بازیکنان لیگ برتر امید از باشگاه های سراسر کشور به طور منظم برای تیم های خود بازی می کنند و توانایی بالایی دارند، کمتر مورد توجه کادر فنی تیم امید قرار می گیرند. در واقع می توانم بگویم که حدود 30 درصد تیم امید کشورمان را بازیکنان شاغل در لیگ برتر امید تشکیل می دهند و حدود 70 درصد از بازیکنان امید از تیم های لیگ برتر بزرگسالان انتخاب می شوند. ببینید چند بازیکن نساجی قهرمان دو دوره لیگ برتر در تیم امید کشورمان حضور دارند؟ ! خیلی کم و محدود! حتی تیم های دیگری مانند باشگاه فوتبال خوزستان و سپاهان نیز حضور موفق و کارآمدی در لیگ برتر داشته اند و توانسته اند بازیکن سازی کنند. متاسفانه تیم ملی امید به بازیکنانی که در تیم های مختلف باشگاهی لیگ برتر امید بازی می کنند کم توجهی می کند و تیم امید ترجیح می دهد از بازیکنان باشگاهی بزرگسالان لیگ برتری که در رده امید هستند استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837512
19 مرداد 1401 ساعت 11:34 |
76

0نقطه نظر

تیم ملی امید به دلیل کمبود بازیکن نتوانست به بازی های کشورهای اسلامی برود و بهانه کمیته ملی المپیک هم مسئولان برگزاری مسابقات را قانع نکرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این مشکل باعث شد مسئولان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی 10 هزار دلار جریمه برای کمیته ملی المپیک در نظر بگیرند. ضمناً هزینه های اقامت تیم امید در ترکیه به کمیته ملی المپیک بازپرداخت نمی شود. کمیته ملی المپیک به مسئولان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی مراجعه کرده و اعلام کرده است که تیم ملی امید به دلیل ابتلا به کرونا قادر به حضور در بازی های کشورهای اسلامی نیست در حالی که به خوبی می دانیم این تیم نتوانسته به ترکیه سفر کند. به دلیل کمبود همه بازیکنان