احتمال انتقال جهانبخش به یک تیم هلندی

ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد مورد توجه باشگاه اوترخت است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا جهانبخش دومین سال حضور خود را در فاینورد هلند آغاز کرد و در دو هفته ابتدایی لیگ اردیویژه 2022-2023 برای تیمش به میدان رفت. او گرفته شد و فرصت کمی برای نشان دادن خود داشت.

به گزارش voetbalprimeur، جهانبخش در گذشته عملکرد خوبی برای تیم های هلندی نایمخن و آلکمار داشته و در لیگ اردیویسه نیز خوش درخشیده است. جهانبخش در سومین فصل حضورش در آلکمار آقای گل این رقابت ها شد و با یک میلیون دلار به برایتون انگلیس منتقل شد اما پس از شرایط نامناسب برای بازی، سال گذشته در این باشگاه به فاینورد بازگشت و هنوز هم نشده است. قادر به بازیابی شکل قبلی خود است.

وبسایت هلندی voetbalprimeur گزارش داده است که باشگاه اوترخت قصد دارد علیرضا جهانبخش را به خدمت بگیرد اما تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی از سوی مدیران فاینورد برای پذیرش این انتقال دریافت نشده است.


سرویس خبر شماره: 1838361
24 مرداد 1401 ساعت 01:13 |
9.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

پایان کاپیتان تیم ملی در فاینورد؟

این وبسایت اعلام کرد که وینگر راست 29 ساله ایرانی که جایگاه خوبی در ترکیب فاینورد ندارد و برای بازی باید با سه بازیکن دیگر مبارزه کند، مورد توجه سرمربی اوترخت قرار گرفته است. او از انتقال جهانبخش به تیمش ابراز خوشحالی کرد اما هنوز مشخص نیست این انتقال انجام می شود یا خیر.

این سایت به این موضوع اشاره کرد که کار جهانبخش با توجه به رقبای او در فاینورد سخت است و به همین دلیل بعید نیست که به اوترخت برود اما بحث اصلی اینجاست که فاینورد هنوز پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است. برای تصمیم گیری در مورد انتقال



مجله اخبار فوتبال داخلی