استقلالی ها ملی پوش خود را در دادگاه می پوشند

باید منتظر ماند و دید بررسی های کمیته تعیین وضعیت تا کجا پیش می رود و در ماجرای جلالی و استقلال به کدام طرف حق می دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1942551
18 ژوئن 1402 ساعت 07:30
5.4K |

0نقطه نظر

فسخ قرارداد جلالی غیرقانونی بود؟

بازیکن مورد علاقه کارلوس کی روش که هنوز به اظهارات حجت کریمی مدیرعامل موقت استقلال درباره خودش واکنشی نشان نداده و موضع سکوت گرفته است، به زودی با شکایت باشگاه استقلال مواجه خواهد شد. مدیران استقلال تصمیم گرفته اند از جلالی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کنند و هفته آینده رسما این کار را انجام خواهند داد.

جلالی که بعد از جام جهانی 2022 به دلیل نیمکت نشینی های متوالی در استقلال به اردوهای تیم ملی دعوت نشد و از شرایطش در آبی ها ناراضی است، نمی خواهد فوتبالش را در این تیم ادامه دهد اما با شرایط پیش آمده، وارد چالش حقوقی شد

1872975
فسخ قرارداد جلالی در شرایطی اتفاق افتاد که باشگاه استقلال این موضوع را غیرقانونی می داند. مدیران استقلال مدعی هستند در قرارداد جلالی بندی وجود دارد که به دلایل مختلف حق فسخ یک طرفه قرارداد را از او سلب می کند.

باشگاه استقلال به صورت رسمی از مدافع چپ خود در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

استقلالی ها ملی پوش خود را در دادگاه می پوشند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از 24 ساعت از باخت استقلال مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی فوتبال انگلیس نگذشته بود که خبر رسید ابولفضل جلالی مدافع چپ آبی پوشان به بهانه عدم دریافت مطالباتش با حضور در مسابقه، قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده است. سازمان لیگ .