اسکالونی این بار برای پدرش اشک ریخت

وی با اشاره به رابطه خوبی که با پدرش دارد، افزود: پدرم همیشه بسیار خوش بین و امیدوار بود و تا جایی که یادم می آید همیشه همینطور بود و مطمئن بود که این اتفاق می افتد و ما قهرمان می شویم. و این اتفاق افتاد.” مسئله این است که من مدت زیادی است که پایان مسابقات را تماشا نکرده ام، زیرا به بازی به بازی عادت کرده ام.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1860623
01 ژانویه 1401 ساعت 12:30 ب.ظ.
5.8K |

1نقطه نظر

او با من جام را تمرین کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسکالونی موفق شد اتفاقی تاریخی رقم بزند و تیم ملی آرژانتین با هدایت او پس از سال ها قهرمان جام جهانی 2022 قطر شود.
او به همراه بازیکنانش و دیگر اعضای تیم به آرژانتین بازگشت و پس از استقبال باورنکردنی این تیم در بوئنوس آیرس، به پوجاتو رفت تا تعطیلات را در کنار خانواده خود بگذراند.
این مربی آرژانتینی نیز در این شهر مورد استقبال گسترده قرار گرفت، لوحی به نام او ثبت شد و با هزاران نفری که به دیدار مربی تیم ملی قهرمان جهان آمده بودند و به او ابراز محبت کردند، معاشرت کرد.
اسکالونی که هنوز از پدرش به عنوان اولین مربی خود یاد می کند در این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه پدرم نتوانست به قطر بیاید و این باعث تاسف من است و امروز توانستم در کنار او باشم و در این خوشحالی سهیم باشم. با او.”
سرمربی آرژانتینی گفت: “او ژست بلند کردن جام را با تنها دستی انجام داد. او مطمئن بود که این اتفاق می افتد، او یک ماه و نیم بود که این کار را انجام می داد.”

1783946

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین از اینکه پدرش نتوانست او را در مسابقات قهرمانی این تیم در دوحه همراهی کند ابراز ناراحتی کرد.

اسکالونی این بار برای پدرش اشک ریخت